Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΛΕΞΗΣ: "Οι υποχρεώσεις μου στο Δήμο Αρταίων αποτελούν συμβόλαιο τιμής με τον Αρτινό λαό"

Με αφορμή τις σημερινές εξελίξεις μετά την παραίτηση του κ. Παύλου Στασινού από το βουλευτικό αξίωμα, καλείται προς αναπλήρωση της θέσης ο πρώτος επιλαχών κατά τη σειρά επιτυχίας στις εθνικές εκλογές του 2009, που είναι ο κ. Γιάννης Παπαλέξης, Δήμαρχος Αρταίων και πρόεδρος της ΠΕΔ Ηπείρου. Ο κ. Παπαλέξης με επιστολή του προς τον Πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων δήλωσε ότι δεν θα εγκαταλείψει τη θέση του Δημάρχου. Τους λόγους αυτής της απόφασης ο κ. Παπαλέξης τους εξηγεί σε δήλωσή του στην οποία αναφέρει τα εξής:
«Η υποχρέωση μου, σύμφωνα με τον εκλογικό νόμο, να καλύψω την κενή θέση που άφησε ο κ. Στασινός στη Βουλή, είναι για μένα τιμή, όμως η άσκηση των καθηκόντων μου και οι υποχρεώσεις μου στο Δήμο Αρταίων αποτελούν συμβόλαιο τιμής με τον Αρτινό λαό, που δεν μου επιτρέπουν να την αποδεχτώ. Η εντολή του Αρτινού λαού είναι και νωπή και ισχυρή, καθώς και η εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπό μου οι συνάδελφοι αιρετοί της Τοπικής Αυτοδιοίκησης εκλέγοντάς με ως πρόεδρο της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Ηπείρου. Στη δύσκολη περίοδο που διανύει η πατρίδα μας, εμείς θα παλέψουμε από το μετερίζι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, αγωνιζόμενοι μαζί με τους συνδημότες μας οι οποίοι δοκιμάζονται καθημερινά μέσα σ’ αυτό το ασταθές οικονομικό περιβάλλον και σ’ αυτό το στόχο παραμένουμε σταθερά προσηλωμένοι».

Το πλήρες κείμενο της επιστολής του κυρίου Δημάρχου προς τον Πρόεδρο της Βουλής έχει ως εξής:


ΠΗΓΗ: http://arta.artinoi.gr/index.pl