Παρασκευή 29 Ιουνίου 2012

ΟΓΑ: Πληρωμή συντάξεων και επίδοματος αδείας, την Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012

Η σύνταξη μηνός Ιουλίου 2012 και το Επίδομα αδείας θα καταβληθεί σε 799.908 συνταξιούχους του Ο.Γ.Α. με πίστωση στους Τραπεζικούς λογαριασμούς τους ή λογαριασμούς ΕΛ.ΤΑ., που έχουν επιλέξει για την πληρωμή των συντάξεων, την Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012 .Η συνολική δαπάνη για την καταβολή των συντάξεων μηνός Ιουλίου 2012 και το Επίδομα αδείας ανέρχεται σε 522,5 εκατομμύρια ευρώ.

Έσοδα 180,5 εκατ. ευρώ το 2011 για την «Πίνδος»

Αύξηση πωλήσεων και κέρδη προ φόρων ανάλογα εκείνων του 2010, κατέγραψε το 2011 ο Πτηνοτροφικός Συνεταιρισμός «Πίνδος» των Ιωαννίνων, η μεγαλύτερη ελληνική βιομηχανία πτηνοτροφικών προϊόντων. Σύμφωνα με τον ισολογισμό του, τα έσοδά του τον περασμένο χρόνο ανήλθαν σε 180,45 εκατ. ευρώ, από 177,28 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρήση, παρουσιάζοντας έτσι αύξηση κατά 1,8% σε ποσοστό και κατά 3,17 εκατ. ευρώ σε αξία.
O Συνεταιρισμός παρουσίασε κέρδη προ φόρων και τόκων (EBIT) ύψους 5,82 εκατ.ευρώ έναντι 3,80 εκατ. ευρώ το 2010, βελτιωμένα κατά 53,2%. Ωστόσο, το χρηματοοικονομικό κόστος της αυξήθηκε, κυρίως λόγω της ανόδου των επιτοκίων, από 2,95 εκατ. ευρώ το 2010 σε 5,22 εκατ. ευρώ το 2011 (+76,9%). Κατόπιν αυτού, παρουσίασε κέρδος προ φόρων 0,53 εκατ. ευρώ το 2011 έναντι κέρδους προ φόρων 0,50 εκατ. ευρώ την προηγούμενη οικονομική χρήση.
Τα ίδια κεφάλαια του Συνεταιρισμού «Πίνδος» ανέρχονται σε 41,53 εκατ. ευρώ και αντιστοιχούν στο 26,6% του συνόλου των απασχολουμένων κεφαλαίων, ύψους 155,90 εκατ. ευρώ.

ΠΗΓΗ: www.paseges.gr

Θανατηφόρο Τροχαίο στo 41,5ο χλμ της Εθνικής Οδού Ιωαννίνων - Αντιρρίου

Χθες (28-06-2012) το βράδυ στo 41,5ο  χλμ της Εθνικής Οδού Ιωαννίνων - Αντιρρίου, Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο που οδηγούσε 70χρονος ημεδαπός, εξετράπη της πορείας του και στη συνέχεια προσέκρουσε σε σταθερό αντικείμενο (πινακίδα πρατηρίου υγρών καυσίμων), με αποτέλεσμα το θανάσιμο τραυματισμό του οδηγού. Προανάκριση για τις συνθήκες του δυστυχήματος ενεργεί το Τμήμα Τροχαίας Πρέβεζας.

ΔΗΜΑΡ, so far…

Γράφει ο Θεόδωρος Κουτρούκης

 Μετά  την πρόσφατη εκλογική αναμέτρηση η Δημοκρατική Αριστερά έπρεπε να διαλέξει ανάμεσα σε δύο δρόμους:
Ο πρώτος ήταν να συνεργαστεί με τις δυνάμεις που στήριξαν τα Μνημόνια Ι και ΙΙ υιοθετώντας μια μεταρρυθμιστική, αντι-λαϊκιστική και ρητά φιλο-ευρωπαϊκή (με ότι όλα αυτά μπορεί να σημαίνουν σήμερα) προσέγγιση του προβλήματος διακυβέρνησης της χώρας. Επιμέρους επιδιώξεις αυτής της επιλογής ενδεχομένως είναι να συμμετέχει η ΔΗΜΑΡ ενεργά και από θέση κυβερνητικής επιρροής στην πιθανολογούμενη διαδικασία ανασύνταξης του λεγόμενου χώρου της κεντροαριστεράς με στρατηγικό στόχο τη δημιουργία ενός ευρωπαϊκού σοσιαλδημοκρατικού και οικολογικού πολιτικού σχήματος σε συνεργασία με ότι θα έχει απομείνει από το «όλον» ΠΑΣΟΚ και ολίγη από οικολογικές συνιστώσες. Είναι πρόδηλο ότι σε αυτό το εγχείρημα θα είχε να αντιμετωπίσει ισχυρότατες αντιδράσεις από εκείνους που θα θεωρούσαν ότι η στάση του κόμματος εκπορεύεται από υστεροβουλία και προσωπικές επιδιώξεις και πάντως αντιφάσκει με την προγενέστερη στάση του.
Η άλλη επιλογή για την ΔΗΜΑΡ θα ήταν να παραμείνει στο ασφαλές λιμάνι της αντιπολίτευσης και να επιλέξει μια στάση «αντιοξειδωτική», που δε θα την έφθειρε με την ανάληψη πολιτικού κόστους ιδίως στην περίπτωση που η «Κυβέρνηση των Τριών Κομμάτων» δεν καταφέρει αξιοσημείωτα αποτελέσματα στις (επανα)διαπραγματεύσεις με την Τρόικα για τους όρους δανειακής ενίσχυσης της χώρας μας και δεν μπορέσει να προωθήσει τις θεσμικές και πολιτειακές μεταρρυθμίσεις τις οποίες ευαγγελίστηκε. Αυτή η επιλογή είναι προφανώς χαμηλού ρίσκου, όμως θα συνέδραμε στην ανάδειξη ενός αμείλικτου ερωτήματος: Σε τι διαφέρουν τελικά οι στρατηγικές της ΔΗΜΑΡ και του ΣΥΡΙΖΑ;    
Η εσωκομματική πλάστιγγα τελικά έγειρε -όχι πάντως χωρίς αντιδράσεις- προς την πρώτη επιλογή και τελικά θα την κρίνει ο ιστορικός του μέλλοντος. Στο πεδίο, όμως, της τρέχουσας πολιτικής δράσης μένει να αποδειχτεί αν η επιλογή της συγκυβέρνησης με τους πάλαι ποτέ εταίρους του δικομματισμού επιφυλάξει ένα καλύτερο μέλλον για τον πολιτικό χώρο που εκφράζει η ΔΗΜΑΡ ή οδηγήσει σε διχοτόμηση του ανάμεσα στο σχήμα που θα διαδεχτεί το παλαιό ΠΑΣΟΚ και τον ΣΥΡΙΖΑ. Αυτά για τη ΔΗΜΑΡ, so far…

* Επίκουρος Καθηγητής Πανεπιστημίου Αιγαίου

Ν. Χρυσόγελος: Πολιτική και οικονομική ενοποίηση, η μόνη λύση για το μέλλον της Ευρώπης

Θεσσαλονίκη, 29.06.2012

Στη σημερινή συνέντευξη Τύπου στη Θεσσαλονίκη ο ευρωβουλευτής των Οικολόγων Πράσινων Νίκος Χρυσόγελος, αναφέρθηκε στις ευρωπαϊκές εξελίξεις σε σχέση με την Ελλάδα αλλά και στη δραστηριότητα της ομάδας των Πράσινων  στο Ευρωκοινοβούλιο.
Συγκεκριμένα ο Ν. Χρυσόγελος σχετικά με τα μέτρα αντιμετώπισης της κρίσης είπε τα ακόλουθα:
«Στη χώρα μας χάθηκε πολύτιμος χρόνος και η ευκαιρία να ακολουθηθούν λύσεις που αντιμετωπίζουν τα δημοσιονομικά προβλήματα με κοινωνικά δίκαιο και αποτελεσματικό τρόπο. Εφαρμόστηκε μια ανόητη πολιτική που δεν αντιμετώπισε ριζικά τα δημοσιονομικά προβλήματα και κυρίως το εμπορικό ισοζύγιο συναλλαγών και το έλλειμμα που προκύπτει αλλά δημιούργησε επιπλέον προβλήματα επεκτείνοντας την κρίση στην πραγματική οικονομία. Προκάλεσε επίσης τεράστια ποσοστά ανεργίας – της τάξης της δεκαετίας του ’50 –’60 – και βέβαια δημιούργησε προβλήματα κοινωνικής συνοχής. Καθημερινά βιώνουμε τη δίκαιη οργή της κοινωνίας. Ως Οικολόγοι Πράσινοι αλλά και ως Πράσινοι στην Ευρώπη επισημαίνουμε ότι χρειάζεται μια άλλη πολιτική που θα δώσει έμφαση στην  αναζωογόνηση της οικονομίας δημιουργώντας τις βάσεις για μια καινούργια πράσινη οικονομία, προς όφελος και της κοινωνίας και του περιβάλλοντος που ταυτόχρονα θα δημιουργεί θέσεις εργασίας.

Οι πολίτες βαθμολογούν την νέα κυβέρνηση

Θετικά αξιολογεί τη νέα κυβέρνηση η πλειοψηφία των πολιτών, με βάση την πρώτη δημοσκόπηση μετά τις εκλογές, που πραγματοποίησε η Ελληνική Δημοσκοπική Εταιρεία για λογαριασμό της εφημερίδας "Παρασκευή  + 13".
Συγκεκριμένα, το 34,7% των ερωτηθέντων βλέπουν με πολύ θετικό μάτι τη νέα κυβέρνηση, ενώ αρνητική έχει το 21,2%.
 Αδιάφορο δηλώνει το 22,5% των ερωτηθέντων, γεγονός που ερμηνεύεται ως απογοήτευση λόγω της οικονομικής κατάστασης της χώρας και των φορολογικών βαρών..
 Το 7,5% αναμένει για λίγο χρονικό διάστημα, για να δει τις ημέρες και τα έργα της νέας κυβέρνησης.
 Αντώνης Σαμαράς: Το πιο συμπαθές και αντιπαθές πρόσωπο
 Στην ερώτηση ποιο θεωρείτε το πιο συμπαθές πρόσωπο της νέας κυβέρνησης, ο πρόεδρος της ΝΔ, Αντώνης Σαμαράς, συγκεντρώνει το υψηλότερο ποσοστό, 28% , ενώ δεύτερος έρχεται ο υπουργός Ανάπτυξης και Υποδομών, Κωστής Χατζηδάκης, με 24,1%.

ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΕΝΑ: Τα διαρκείας σε τρείς δόσεις

Η Π.Α.Ε. ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ 1966 ενημερώνει τους φιλάθλους της ότι από την Τρίτη 26 Ιουνίου 2012, μπορούν να προμηθευτούν τα εισιτήρια διαρκείας πληρώνοντας σε τρείς δόσεις.Η 1η δόση είναι μια προκαταβολή όπου και κατοχυρώνει την θέση και το υπόλοιπο σε δύο ισόποσες δόσεις, πληρωτέες η 1η δόση έως και την 30η Ιουλίου 2012 και η 2η δόση έως και την 20η Αυγούστου 2012.
Υπενθυμίζουμε τις τιμές:
Θύρα 3 -4: 240,00 €
Θύρα Επισήμων: 350,00 €
Θύρα VIP : 600,00 €
Θύρα GOLDEN: 1.000,00 €
Θύρα 9 : 200,00 €
Θύρα 10 : 160,00 €
Γυναικών : 160,00 €
Παιδικό έως 12 ετών: 80,00 €
Μαθητικό έως 18 ετών: 100,00 €
ΣΗΜΕΙΑ ΠΩΛΗΣΗΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ
Γραφεία Π.Α.Ε. ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ (Πανηπειρωτικό): Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00 έως 20:00. Τηλέφωνο επικοινωνίας 2651070340 begin_of_the_skype_highlighting 2651070340 end_of_the_skype_highlighting.Blue Vayeros: Καθημερινά τις απογευματινές ώρες μετά τις 19:00.
Τηλέφωνο επικοινωνίας 2651078103 begin_of_the_skype_highlighting 2651078103 end_of_the_skype_highlighting.
Θυμίζουμε ότι για την αγορά του εισιτηρίου διαρκείας απαιτείται η κάρτα φιλάθλου ή για όσους δεν είναι κάτοχοι κάρτας φιλάθλου η αστυνομική τους ταυτότητα.

Στο τέλος του 2012 η ολοκλήρωση της Ιονίας Οδού

Προσπάθεια από το Υπουργείο Μεταφορών για «ξεμπλοκάρισμα των έργων»

Η Κυβέρνηση μπορεί να επιθυμεί την άμεση επανέναρξη της Ιόνιας Οδού και των άλλων μεγάλων αυτοκινητόδρομων, οι ανάδοχοι όμως αδυνατούν να το κάνουν λόγω της οικονομικής κατάστασης.
Στην περίπτωση της Ιόνιας Οδού, οι ελπίδες για επανεκκίνηση των έργων μετατίθενται στο τέλος του 2012. Κι αυτό προκύπτει από τις ανακοινώσεις που έκανε ο επικεφαλής της ΓΕΚ Τέρνα κ. Περιστέρης στη Γενική Συνέλευση των μετόχων.
Η συγκεκριμένη εταιρία έχει αναλάβει μεγάλο μέρος των έργων παραχώρησης και στο τμήμα της Ηπείρου ήταν η τελευταία που εγκατέλειψε την Ιόνια Οδό, όπως αναφέρει το www.epirusPost.gr.
Όπως λοιπόν ανέφερε με κατηγορηματικό τρόπο, οι ελπίδες για την επανεκκίνηση των τριών οδικών έργων (Ιονία Οδός, Ε65, Κόρινθος - Τσακώνα) στα οποία συμμετέχει η ΓΕΚ Τέρνα μετατίθενται για το τέλος του 2012.

Στο 19% τα κόκκινα δάνεια

Αποκλιμάκωση των επιτοκίων καταθέσεων καταγράφεται όσον αφορά τα πιστωτικά ιδρύματα της χώρας. Αυτό το θέμα υπήρξε και αντικείμενο της χθεσινής συνάντησης τεχνικών κλιμακίων των τραπεζών σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στην Τράπεζα της Ελλάδος. Η σύσκεψη των τεχνικών κλιμακίων πραγματοποιήθηκε υπό τον υποδιοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος κ. Ιωάννη Παπαδάκη. Σε 2,5 δισ. ευρώ σύμφωνα με πληροφορίες προερχόμενες από τις τράπεζες ανέρχονται οι καταθέσεις που μπήκαν στα ταμεία των πιστωτικών ιδρυμάτων μετά τις εκλογές.
Σύμφωνα με τα όσα υποστηρίζουν τραπεζίτες το μεγαλύτερο τμήμα των κεφαλαίων αυτών είναι μετρητά που οι πελάτες των τραπεζών είχαν «σηκώσει» από τους καταθετικούς τους λογαριασμούς υπό το φόβο χρεοκοπίας της χώρας και επιστροφής στη δραχμή.
Το μεγαλύτερο τμήμα των κεφαλαίων ήταν μικροκαταθέσεις ενώ υπήρχε και ένα τμήμα μετρητών που αφορούσε παλαιότερες αναλήψεις- που πραγματοποιήθηκαν σε φάσεις κρίσης ακόμη και μέσα στο 2011- όπως προκύπτει από τους αριθμούς των δεσμίδων που εμφανίζονται στα ταμεία των τραπεζών από τους οποίους μπορεί να διακριβωθεί ο χρόνος εκταμίευσης των καταθέσεων.
Τα επιτόκια που προσφέρουν οι τράπεζες για αρκετά υψηλά ποσά (άνω των 200.000 ευρώ) σε επίπεδο προθεσμίας τριμήνου-εξαμήνου κινούνται από 4,7% έως 5,5% σύμφωνα με απολύτως έγκυρες πληροφορίες.
Ας σημειωθεί ότι προεκλογικά τα επιτόκια για αντίστοιχα ποσά και αντίστοιχες προθεσμίες κινούνταν κοντά στο 6% και σε ορισμένες περιπτώσεις λόγω της δυσπραγίας των πιστωτικών ιδρυμάτων να συγκρατήσουν τα μετρητά στο ταμείο τους ξεπερνούσαν ακόμη και αυτά τα επίπεδα.