Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011
ΔΕΗ: Λογαριασμοί self service
Τη δυνατότητα να ενημερώνουν οι ίδιοι οι καταναλωτές τη ΔΕΗ για τις ενδείξεις του μετρητή τους ώστε όλοι οι λογαριασμοί να εκδίδονται με βάση την πραγματική κατανάλωση και όχι "έναντι" παρέχει η επιχείρηση στους πελάτες της.
Η ενημέρωση γίνεται είτε τηλεφωνικά είτε μέσω internet, ενώ σύμφωνα με στελέχη της ΔΕΗ η δυνατότητα αυτή εκτός από την κατάργηση των "έναντι" λογαριασμών εξυπηρετεί και τις περιπτώσεις που η πρόσβαση των καταμετρητών στο "ρολόι" είναι δύσκολη.
Το χρονικό διάστημα στο οποίο μπορούν οι καταναλωτές να κάνουν την καταμέτρηση αναγράφεται στους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς, πάνω από τον πίνακα με τις ενδείξεις μετρητή.
Εκτός από την ένδειξη του μετρητή οι καταναλωτές πρέπει επίσης να γνωρίζουν τον κωδικό ηλεκτρονικής πληρωμής, που αναγράφεται επίσης στο έντυπο του λογαριασμού και να επικοινωνήσουν με το τηλ. 10410 ή να υποβάλουν την ένδειξη ηλεκτρονικά.
Για πολυκατοικίες, όπου υπάρχουν πολλά ρολόγια, ο καταναλωτής πρέπει να επιβεβαιώνεται ότι ο αριθμός παροχής που αναγράφεται στο λογαριασμό του, είναι ο ίδιος με αυτόν στη μεταλλική πινακίδα πάνω στο μετρητή.