Τρίτη 21 Μαΐου 2019

Γαλίτσης Νικόλαος: Ανοιχτή επιστολή προς απανταχού Πωγωνίσιους

Αγαπητοί συνδημότες, ζητώ και πάλι τη στήριξη για την εκλογική αναμέτρηση της 26ης Μαΐου.
Βρισκόμαστε μπροστά σε μία δύσκολη περίοδο, σε μία 4ετία που θα έχει πολλές προκλήσεις αλλά και δυνατότητες.
Επιθυμία μου είναι να συνεχίσω να συμβάλω κι εγώ, με το δικό μου τρόπο, στη διαμόρφωση των κατάλληλων προϋποθέσεων ώστε το Πωγώνι να πάρει τη θέση που του αξίζει.
Την πορεία μου τη γνωρίζετε και σας ευχαριστώ για τη εμπιστοσύνη που μου δείχνετε όλα αυτά τα χρόνια.
Με σεβασμό και εκτίμηση στο καθένα σας ξεχωριστά, ζητώ ξανά την ψήφο σας και σας διαβεβαιώνω ότι θα κάνω ό,τι είναι δυνατό για να ανταποκριθώ στις προσδοκίες σας.
Η «Ενωτική Πρωτοβουλία Πωγωνίου» πρέπει να συνεχίσει το πετυχημένο έργο της κι εγώ επιθυμώ να είμαι ο δικός σας συνεργάτης σε αυτή την προσπάθεια.
Σας ευχαριστώ.

Γαλίτσης Νικόλαος
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Πωγωνίου
Ενωτική Πρωτοβουλία Πωγωνίου