Τετάρτη 15 Μαΐου 2019

Καίτη Μάτσια Ράλλη: Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος Πωγωνίου με την παράταξη "Νέα Εποχή για το Πωγώνι"


"Νέα Εποχή για το Πωγωνι"
Υποψήφιος Δήμαρχος Πωγωνίου
Ντότης Δημήτριος του Σπυρίδωνα

Γεννήθηκα στην Αθήνα πριν 56 χρόνια. Είμαι συνταξιούχος της ΔΕΗ και είμαι ενεργό μέλος της Αδελφότητας Κτισμάτων εδώ και 15 χρόνια.
Οι γονείς μου Δημήτριος και Πηνελόπη Μάτσια ζουν τον περισσότερο καιρό στα Κτίσματα κι έχουν προσφέρει κι αυτοί πολλά μέσα από το πολυφωνικό τραγούδι.
Είμαι παντρεμένη με τον Ανδρέα Ράλλη κι έχουμε 3 κόρες την Πανωραία την Πηνελόπη και την Δήμητρα και 3 εγγόνια την Κατερίνα τον Μανώλη και την Άννα που όνειρο μου είναι να τα κρατήσω στο Πωγώνι μας και θα αγωνιστώ γι αυτό.
Είναι γεγονός ότι ζούμε σε καιρό κρίσης που δυστυχώς χτύπησε και το Πωγώνι μας.
Τα αποτελέσματα τα βλέπουμε καθημερινά στα χωριά μας που ερημώνουν δεν ευθύνεται όμως μόνο η κρίση αλλά και οι δικές μας επιλογές με αυτούς που μας εκπροσωπούν στα κοινά.
Πριν αρκετό καιρό γνώρισα έναν άνθρωπο που πιστεύω ότι έχει να δώσει πολλά στον τόπο μας τον ΔΗΜΗΤΡΗ ΝΤΟΤΗ ένα πολύ αξιόλογο άτομο με τιμά πολύ η πρόταση του να συμπορευτούμε σε αυτό το ταξίδι.
Κι αυτά τα λέω με όλη την ευθύνη των λόγων μου που όσοι με γνωρίζουν ξέρουν ότι τιμώ τον τόπο μου με τα λόγια μου και τα έργα μου μέχρι τώρα και θέλω να προσφέρω ακόμα περισσότερα. 

Καίτη Μάτσια Ράλλη
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος Πωγωνίου
Δημοτικής Ενότητας Δελβινακίου
«Νέα Εποχή για το Πωγώνι»