Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011

ΠΩΓΩΝΙ: Σχόλιο για τις συναντήσεις του Δημάρχου και τα προβλήματα των χωριών

Δήμαρχε μπορώ να πω, πως τα πήγες πολύ καλά στο Κεφαλόβρυσο, ήσουνα πραγματικός ηγέτης. Μόνο που από ότι είδα είσαι μόνος, δυστυχώς δεν έχεις ανθρώπους που να σε στηρίζουν, μόνο εκείνος ο Αντιδήμαρχος, νομίζω από τον Παρακάλαμο, είναι μέσα στο παιχνίδι, ήτανε έτοιμος σε κάθε ερώτηση, ήξερε ακόμα και τα άρθρα για τα οποία ζητήθηκε κάποια στιγμή.
Οι άλλοι οι Αντιδήμαρχοι όσο μιλούσαν δεν καταλάβαμε τι λέγανε.
Όσο για τους Δημοτικούς σου Συμβούλους, μούγκα στην στρούγκα, όπως λέμε και εμείς οι Σαρακατσανόβλαχοι.
Μη τους έχεις τόσο πολύ δεμένους.
Η δε αντιπολίτευση όλοι, μα όλοι τους μιλήσανε, χωρίς βέβαια να μας πούνε και τίποτα το αξιόλογο, απλά οι περισσότεροι το έκαναν για το σώου τους ειδικά οι συγχωριανοί μας.
Δήμαρχε, επειδή όπως είπα σε προηγούμενο γράμμα μου, θα σου τα λέω τα πράγματα πάντα με γνώμονα την αλήθεια με αυτά που βλέπω και πάντα για το καλό του τόπου μας, εάν θέλεις μπορείς και εσύ από την πλευρά σου να διορθώνεις ότι μπορείς, για το καλό όλων μας.
Τώρα, έχω να σου πω κάποια πράγματα που έχω σημειώσει.


Α. Πέρασες προχθές από το Βασιλικό, δεν σταμάτησες να δεις την πλατεία που είχε τα σκουπιδόφυλλα μέχρι το γόνα.
Εάν βέβαια έκανες και μια παράκαμψη στο Γεροπλάτανο τότε θα έβλεπες το .. χάλι.
Για το Κεφαλόβρυσο δεν σου λέω τίποτα γιατί πιστεύω πως τα είδες μόνος σου τα σκουπίδια. Το κακό είναι πως δεν γνωρίζουμε που να αποταθούμε, ο ένας μας στέλνει στον άλλο και τελικά φθάνουμε στον Δήμαρχο, τι τους θέλεις τους τεμπέληδες και χαραμοφάηδες Αντιδημάρχους που έχεις δίπλα σου, κάνετα λοιπόν όλα μόνος σου να τελειώνουμε.
Έτυχε την Πέμπτη να είμαι στο Δελβινάκι στον Μπάρμπα μου, μετά από αυτό που είδα, είπα μέσα μου κακώς διαμαρτυρόμαστε εμείς για τα σκουπίδια.
Όλο το Δελβινάκι πνιγμένο στην βρώμα και το σκουπίδι.
Άκουσα βέβαια από πολλούς το ..αχ που είσαι Μποζιάρη, τον άνθρωπο δεν τον ξέρω μα ούτε και θέλω να τον μάθω, εάν όμως Δήμαρχε καταντήσαμε σε αυτό το επίπεδο, τότε πρέπει κάτι να κάνεις, ίσως κάτι σου έχει ξεφύγει, πάρε την κατάσταση στα χέρια σου.


Β. Έτυχε προχθές να είμαι στην Δωδώνη, που ήταν αυτός ο απερίγραπτος Υφυπουργός, έφυγα για να μη βλέπω την κατάντια μας, ο άνθρωπος ήλθε πραγματικά για βόλτα.
Δήμαρχε σε παρακαλώ κάνε κάτι για εμάς τους κτηνοτρόφους ( ίσως κάποια συνάντηση στο Δημαρχείο) για όλα τα προβλήματα μας, πριν είναι αργά.
Πιστεύω σε αυτήν την συνάντηση να πούμε πολλές αλήθειες, εγώ θα είμαι ο πρώτος που θα βγω και θα πω τα πράγματα και τα προβλήματα μας όχι απλά, αλλά με το όνομα τους.


Ο ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΟΣ