Ο κ. De Lavarene ξεκαθαρίζει μιλώντας στην εφημερίδα ΗΜΕΡΗΣΙΑ, πως η Danone δεν σχεδιάζει -τουλάχιστον προς το παρόν- να προχωρήσει σε εξαγορές ή να συγχωνευθεί με άλλη εταιρεία στην Ελλάδα, τονίζοντας πως πρωταρχικός της στόχος είναι να γίνει η δεύτερη δύναμη της αγοράς γιαουρτιού μέσα από την αυτόνομη ανάπτυξη.
Παραδέχεται πάντως πως η συγκέντρωση και η δημιουργία μεγαλύτερων σχημάτων είναι το «κλειδί» για όσες εταιρείες θέλουν να παραμείνουν ανταγωνιστικές και να βγουν ισχυρότερες από την ύφεση, η οποία έχει πλήξει σε σημαντικό βαθμό την κατανάλωση γαλακτοκομικών.
Σύμφωνα με την ACNielsen το 2010, οι πωλήσεις γιαουρτιού στα καταστήματα τροφίμων και στα γαλακτοπωλεία μειώθηκαν κατά 6,5% και διαμορφώθηκαν στα 295,3 εκατομμύρια ευρώ, ενώ παράγοντες της αγοράς προβλέπουν πως εφέτος η κάμψη θα κινηθεί μεταξύ 3-5%.