Παρασκευή 13 Οκτωβρίου 2023

Υφαντής Σπύρος: Ευχαριστήριο

 


Αγαπητοί μου φίλοι.

Ύστερα από την χθεσινή ολοκλήρωση των αποτελεσμάτων από το πρωτοδικείο Ιωαννίνων, θέλω να σας ευχαριστήσω όλους από καρδιάς, που με τιμήσατε με την ψήφο σας στις αυτοδιοικητικές εκλογές του 2023.

Η εμπιστοσύνη σας στο πρόσωπό μου δημιουργεί αίσθημα χαράς αλλά και ευθύνης, διότι μου δίνεται η δυνατότητα να εκπροσωπήσω τις ανάγκες σας και τις επιθυμίες σας στο περιφερειακό συμβούλιο.

Είναι θέση ευθύνης και με τιμά ιδιαίτερα. Σας υπόσχομαι πως θα φανώ αντάξιος των προσδοκιών σας  Η παράταξη "Ορίζοντες Ηπείρου "και  ο επικεφαλής της  Σπυρίδων Ριζόπουλος  που οραματίστηκε όλο αυτό το εγχείρημα, ολοκλήρωσε  έναν κύκλο με ευθύνη σεβασμό και ανιδιοτέλεια.

 Ο Σπύρος Ριζόπουλος είναι πάντα στο πλευρό μου και τον ευχαριστώ θερμά για αυτό.  Είμαι σίγουρος πως από οποιοδήποτε μετερίζι και να βρίσκεται πάντα θα βοηθάει με τον τρόπο του για την Ήπειρο που αγάπησε και αγαπά και θέλει να τη δει κάποια στιγμή να αλλάζει έστω και αργά έστω και με χρονοκαθυστέρηση πέντε ετών.

Σας  ευχαριστώ.

Με εκτίμηση

Σπύρος Υφαντής