Παρασκευή 13 Οκτωβρίου 2023

Γκόγκος Ν. Χρήστος: Θέλω να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου όσους με εμπιστεύθηκαν και αγωνίστηκαν μαζί μου, για να προσφέρουμε αυτό που οραματιστήκαμε: «Πωγώνι τόπος να ζεις»

 


Ασχολούμαι με τα κοινά και κυρίως με την τοπική αυτοδιοίκηση τα  τελευταία τριάντα χρόνια, πάντα προσπαθούσα, να μένω πιστός στις αξίες και στα ιδανικά μου και αγωνιζόμουν μόνο για το καλό του τόπου μας!

Στις  απερχόμενες εκλογές ήρθα σε επαφή και συνεργάστηκα με πολλούς νέους ανθρώπους οι οποίοι ονειρεύονται και προσδοκούν ένα καλύτερο μέλλον στον τόπο όπου γεννήθηκαν, μεγάλωσαν και συνεχίζουν, να ζουν και να εργάζονται. Κέρδισα πολλά από τη φρεσκάδα, τη χαρά και την αισιοδοξία τους και πιστεύω  πως κέρδισαν κάτι από την εμπειρία μου.

Τα ερωτήματα που τους ταλάνιζαν πολλά αλλά θα επικεντρωθώ στα εξής:

- Υπάρχει ελεύθερη βούληση και ψήφος του Δημότη;

- Ο καθένας μας ψηφίζει τους ικανότερους και τους καλύτερους;

- Υπάρχει και λειτουργεί η θεωρία του βολέματος και των υποσχέσεων;

Τι κάνουν λοιπόν οι δημοτικοί άρχοντες του τόπου μας;

Απλή διαχείριση χωρίς όραμα, χωρίς αξίες, χωρίς να προχωράνε στις απαιτούμενες αλλαγές που έχει ανάγκη αυτός ο τόπος!

Οι υποσχέσεις που δόθηκαν πολλές, αλλά χωρίς αντίκρισμα, αφού είναι σύνηθες να ξεχνάνε τι έταξαν, όταν έχει επιτευχθεί ο στόχος τους.

Ας αναλογιστούμε όλοι μας κι ας αναλάβουμε τις ευθύνες μας, ας σκεφτούμε, όχι μόνο τον εαυτό μας, που βολεύεται, αν βολεύεται, ας φύγουμε από το Εγώ, είναι η ώρα του Εμείς!

Στόχος μας είναι να πειστούν όλο και πιο πολύ νέοι να ασχοληθούν με τα κοινά, αφήνοντας πίσω πικρίες και απογοητεύσεις.

Πιστεύω  στους νέους, στην αγνότητα, τη φιλοτιμία, στην καθαρότητα της συνείδησης τους, στις ιδέες τους και εξάλλου το μέλλον ανήκει σ’ αυτούς, γιατί μπορούν να ονειρεύονται και άρα  να μάχονται, για το καλύτερο!

Αγαπητές φίλες, αγαπητοί φίλοι

Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: «Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε; Πολέμα!»

Η φράση αυτή ανήκει στον Νίκο Καζαντζάκη και την δανείστηκα γιατί σε όλη μου τη ζωή αυτό έπραττα.

Ο αγώνας που δώσαμε όλοι μαζί για το Δήμο μας, ήταν για μένα ο πιο ωραίος, αν και το αποτέλεσμα δεν ήταν αυτό που περιμέναμε!

Συμπορεύτηκα με εξαιρετικούς ανθρώπους, που έγιναν φίλοι  συνεργάτες και συναγωνιστές!

Όλοι τους άτομα με αξιοπρέπεια, ήθος, όραμα, ανιδιοτέλεια και με κοινό στόχο την ανάπτυξη του Πωγωνίου.

Θέλω να τους ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου που με εμπιστεύθηκαν και αγωνίστηκαν μαζί μου, για να προσφέρουμε αυτό που οραματιστήκαμε:

«Πωγώνι τόπος να ζεις»

Τους ευχαριστώ, γιατί καταφέραμε, να κοιταζόμαστε στα μάτια και να πετυχαίνουμε σύμπνοια για κοινή πορεία.

Θέλω επίσης να ευχαριστήσω την οικογένειά μου, που ήταν δίπλα μου σε αυτήν την προσπάθεια.

Είμαστε η παράταξη, που ΕΝΩΝΕΙ, ΔΕΝ ΕΚΒΙΑΖΕΙ, ΦΕΡΝΕΙ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ και οι προτάσεις μας θα συμβάλλουν πάντα στο καλύτερο, για τον Δήμο μας και τους συνδημότες μας.

Συγχαίρω τη δημοτική αρχή, που προέκυψε από τις εκλογές και δεσμεύομαι εξ ονόματος της παράταξης, πως θα είμαστε δίπλα όπου χρειαστεί και απέναντι όπου πρέπει, για το καλό του τόπου μας.

Ευχαριστώ τέλος όλους τους δημότες του Δήμου Πωγωνίου, που μας τίμησαν με την ψήφο τους!

         Οι εκλογές τελείωσαν  τώρα είναι  ώρα για δουλειά για να πάμε τον τόπο μας μπροστά!

Ευχαριστώ.

Γκόγκος Ν. Χρήστος

«Πωγώνι τόπος να ζεις»