Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2023

Μπούνταλη Ανθούλα: Ευχαριστήριο

 


Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς όσες και όσους με τίμησαν με την ψήφο τους σε αυτήν την εκλογική αναμέτρηση. Προσωπικά θα συνεχίσω να προσφέρω από όπου μπορώ για τον τόπο μου και τους ανθρώπους του.

Η σχέση εμπιστοσύνης μας είναι δυνατή και η ευθύνη να ανταποκριθώ με όλες μου τις δυνάμεις στις προσδοκίες σας με όποιον τρόπο μπορώ και από οποίο βήμα και αν βρίσκομαι ακόμα μεγαλύτερη και θα το πράξω με συνέπεια στις αρχές μου.

Θέλω ακόμα να ευχαριστήσω ακόμη μια φορά τον επικεφαλής του συνδυασμού μας κύριο Κώστα Καψάλη για την εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπο μου.

Τέλος όλους τους συνυποψηφίους μου για τον όμορφο αγώνα που κάναμε με πραγματικό σεβασμό και εκτίμηση ώστε να φέρουμε το αποτέλεσμα που όλοι επιδιώκαμε.

Συγχαρητήρια στο δήμαρχο μας που αποδεικνύει συνεχώς ότι οι κόποι, η σκληρή δουλειά και το αληθινό ενδιαφέρον για τους πολίτες πάντα ανταμείβονται. 

Συγχαρητήρια στους δημοτικούς συμβούλους της ενότητας μας Τέλη Βιλλη, Νικος Γαλιτσης, Κώστα Τσαραώση και Σταυρό Γκόγκα για την εκλογή τους. Συγχαρητήρια στους συνυποψηφίους μου Μεντή Λευτέρη Μποντίνη Γρηγόρη, Σιούτη Μιχάλη, Στυλιανό Κουκουλάρη  και Ευθύμιο Κάκο.

Ιδιαίτερα θερμά συγχαρητήρια στους καλούς μου φίλους Γεώργιο Μάνη  και Θανάση Φωτίου!

Η στήριξη μου και η βοήθεια μου είναι δεδομένη. Είμαι δίπλα σας για ότι χρειαστεί.

Είμαστε έτοιμοι όλοι μαζί για νέες μάχες και νέες προκλήσεις για το Πωγώνι!!!!