Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2023

Μποντίνης Γρηγόρης: Ευχαριστήριο

 


Αγαπητοί φίλοι, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου για την ψήφο εμπιστοσύνης.

Η επανεκλογή μου με συγκινεί και μου δημιουργεί συναισθήματα χαράς, μα πάνω απ’ όλα αυξάνει το αίσθημα ευθύνης απέναντί σας. 

Το “βάρος” είναι ακόμη μεγαλύτερο και δεσμεύομαι να σταθώ αντάξιος της στήριξής σας.

Και αυτή την πενταετία θα συνεχίσω να είμαι στο πλευρό σας, με σεβασμό και αγάπη, στηρίζοντας και υποστηρίζοντας όλους εσάς και το Δήμο μας.

Παράλληλα θέλω να ευχαριστήσω το Δήμαρχο κ. Κωνσταντίνο Καψάλη που μου έδωσε την ευκαιρία να διεκδικήσω την επανεκλογή μου στο πλευρό του και να τον συγχαρώ για τον τίμιο και καθαρό προεκλογικό αγώνα και για τη μεγάλη εκλογική επιτυχία.

Τέλος, θα ήθελα να συγχαρώ όλους τους συνυποψήφιους μου και να ευχηθώ καλή και πετυχημένη θητεία.