Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2023

Φωτίου Θανάσης: Δεσμεύομαι να κάνω το καλύτερο δυνατό για το όμορφο Πωγώνι μας, ώστε κανείς να μη μετανιώσει για την επιλογή του στο πρόσωπό μου

 


Αγαπημένοι μου φίλοι και φίλες, συνδημότες και συνδημότισσες.

Ήταν μεγάλη σε διάρκεια η χθεσινή ημέρα και σήμερα είμαι σε θέση να σας πω δυο λόγια από την καρδιά μου, κυρίως να σας ευχαριστήσω θερμά όλους σας που με επιλέξατε με την ψήφο σας και με κατατάξετε 1ο στην Ενότητα Άνω Καλαμά και 5ο σε όλο το Πωγώνι, να ευχαριστήσω όλους τους συνυποψήφιους μου ανεξαρτήτως  αποτελέσματος καθώς επίσης να ευχαριστήσω και τον επικεφαλής της παράταξης, νυν και επόμενο Δήμαρχο Πωγωνίου κύριο Καψάλη για την εμπιστοσύνη του στο πρόσωπό μου.

Η εντολή των πολιτών ήταν ομόφωνη με μια μικρή "παραφωνία "στην δική μας ενότητα όπου υπήρξε ή διάσπαση και ένα όχι ευχάριστο κλίμα κάποιες φορές.

Παρόλα αυτά να πω πως τελικά δεν με "εξαΰλωσαν" ή "εξαφάνισαν" όπως άκουγα το τελευταίο διάστημα να λέγεται για εμένα καθώς την απάντηση τη δώσατε εσείς που για μια φορά ακόμη με φέρατε 1ο σε σταυρούς προτίμησης στην δική μας ενότητα, εγώ έχω να πω μόνο πως θα είμαι δημοτικός σύμβουλος από την πρώτη στιγμή και για εκείνους όπως ήμουν πάντα για όλους τους πολίτες.

Θα συνεχίσω να υπηρετώ τον τόπο μου με τον ίδιο τρόπο που το κάνω όλα αυτά τα χρόνια που μου δίνετε αυτή την ευκαιρία.

Συνεχίζουμε λοιπόν και δεσμεύομαι να κάνω το καλύτερο δυνατό για το όμορφο Πωγώνι μας ώστε κανείς να μη μετανιώσει για την επιλογή του στο πρόσωπό μου!