Τετάρτη 4 Οκτωβρίου 2023

Μπόσιος Ανδρέας: Υποψήφιος πρόεδρος Τ.Κ. Κάτω Ραβενίων, με τον νυν και εκ νέου υποψήφιο δήμαρχο κ. Κώστα Καψάλη

 


Αγαπητοί συγχωριανοί, συγχωριανές

θα ήθελα να σας κάνω γνωστό ότι ακόμη μια φορά με αίσθημα σεβασμού και ευθύνης θα είμαι υποψήφιος για το αξίωμα του πρόεδρου στο χωρίο μας.

Την προηγούμενη φορά λόγω του εκλογικού νόμου σαν ανεξάρτητος υποψήφιος  με τιμήσατε και με εκλέξατε με την ψήφο σας, και τώρα λόγο αλλαγής του εκλογικού νόμου θα είμαι υποψήφιος  με τον συνδυασμό «Ενωτική Πρωτοβουλία Πωγωνίου» και εκ νέου υποψήφιου δημάρχου  κ. Κωνσταντίνου Καψάλη.

Τα τέσσερα χρόνια θητείας μου προσπάθησα από τον θεσμό του προέδρου να είμαι αντάξιος τις ψήφου σας για την φροντίδα του χωριού αναφορικά να πω ορισμένα που γίνανε όπως η  οργάνωση του ιατρείου μας, ασφαλτοστρώσεις, η ανακαίνιση τις παιδικής χαράς, επισκευή μάντρας γηπέδου, καθαρισμούς σε τακτά διαστήματα, αντικατάσταση κατεστραμμένων κάδων απορριμμάτων, δεντροφύτευση στο γήπεδο ποδοσφαίρου, αναβάθμιση δημοτικού φωτισμού, και άλλα που μένουν να γίνουν που έχουν  δρομολογηθεί.

Ήμουν πάντα παρών, πιθανών να γίνανε λάθη ναι, ποτέ όμως με σκοπιμότητα. 

Σας ζήτω για ακόμη μια φορά να με εμπιστευτείτε και με την ψήφο σας και να μου δώσετε την ευκαιρία, με την συμπαράσταση  του Δημάρχου και την άριστη συνεργασία των Αντιδημάρχων να υλοποιήσω τα δρομολογημένα έργα από το πρόγραμμά μου.

Ας μας ενώσει η ίδια αγάπη για το χωριό μας.

Μετά τιμής και σεβασμού

Μπόσιος Ανδρέας

Υποψήφιος πρόεδρος Τ.Κ. Κάτω Ραβενίων

«Ενωτική Πρωτοβουλία Πωγωνίου»