Τετάρτη 22 Μαΐου 2019

Μεντής Β. Ελευθέριος: Ανοιχτή επιστολή προς απανταχού Πωγωνίσιους


Αγαπητοί συνδημότες είναι η πρώτη φορά που βρίσκομαι σε αυτήν την θέση.
Ως νέος άνθρωπος που μένω με την οικογένεια μου μόνιμα στο κεφαλόβρυσο πήρα την απόφαση να ασχοληθώ με τα κοινά με μοναδικό κίνητρο να μπορέσω να αγωνιστώ ενεργά και να προσφέρω για το Πωγώνι μας που όλοι αγαπάμε!!
Η απόφαση μου να ενταχθώ στην παράταξη του Κώστα Καψάλη δεν μου ήταν καθόλου δύσκολη άνθρωπος με μεγάλη εμπειρία στην αυτοδιοίκηση και με λαμπρή πορεία, εξαιρετικούς συνεργάτες και έμπειρους κοντά σ΄ αυτούς και εγώ με όρεξη  και διάθεση να προσφέρω θα φτάσουμε το Πωγώνι ακόμα πιο ψηλά!!
Οι προκλήσεις θα είναι πολλές αλλά όλοι μαζί μπορούμε να τα καταφέρουμε ακόμα καλύτερα γι αυτό σήμερα σας ζήτω να εμπιστευτείτε και πιστέψτε με θα είμαι μια επιλογή που θα σας δικαιώσει!!

Με εκτίμηση
Μεντής Β. Ελευθέριος
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
Ενωτική Πρωτοβουλία Πωγωνίου