Τετάρτη 22 Μαΐου 2019

Μπαϊμάκας Παναγιώτης: Ανοιχτή επιστολή προς απανταχού Πωγωνίσιους


Οι λόγοι που με κινητοποίησαν ώστε να ασχοληθώ με την Τοπική Αυτοδιοίκηση είναι πρώτ' απ' όλα η ΑΓΑΠΗ μου για την ιδιαίτερη πατρίδα μου την Ήπειρο και το ακριτικό Πωγώνι μας.
Η ΠΙΚΡΙΑ και η ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ προς τη Δημοτική Αρχή που τα τελευταία χρόνια είναι θεατής των κακών εξελίξεων :της εγκατάλειψης των χωριών στην μοίρα τους ,της μη φύλαξης ,του κλεισίματος σχολείων και αστυνομικών τμημάτων, την υπολειτουργία δομών εξυπηρέτησης πολιτών, της μη ενημέρωσης και διαβούλευσης των σημαντικών αποφάσεων που αφορούν όλους εμάς και τα παιδιά μας.... (ανεμογεννήτριες, σεισμικές έρευνες και εξόρυξη υδρογονανθράκων...) με ώθησαν ώστε να πάρω την απόφαση και να ασχοληθώ με τα κοινά του Τόπου μας, πλάι σε άτομα με την ίδια αγάπη με τα ίδια πιστεύω, με την ίδια όρεξη για δουλειά και αγώνα για ένα καλύτερο αύριο.
Η ενασχόλησή μου με τα κοινά έχει μοναδικό σκοπό την συμμετοχή μου στην αλλαγή σελίδας και στην αναδιαμόρφωση του παρατημένου Δήμου Πωγωνίου.
Αυτό που λείπει από το Πωγώνι είναι η ανιδιοτελής προσφορά η οποία αποτελεί στάση ζωής για μένα.
Η συνεργασία ο προσεκτικός προγραμματισμός, η προσφορά όλων μας όπου και όπως ο καθένας μπορεί είναι ζωτικής σημασίας για τη επίτευξη του σκοπού μας, την προκοπή, την ανάπτυξη, το καλύτερο αύριο του ακριτικού Πωγωνίου.
Δεν είμαστε "επαγγελματίες πολιτικοί" και εγώ προσωπικά δεν είμαι των λόγων αλλά πιστεύω πολύ στα έργα. Και αυτό έχω σκοπό να κάνω.
Να εργαστώ μ' όλες τις δυνάμεις μου για το σκοπό και το όραμα της παράταξής μου.
Δηλώνω "εργάτης" κάτι που για σειρά ετών έκανα τόσο στην Αδελφότητα του χωριού μου όσο και στην Ένωση Ηπειρωτών Ιλίου.
Για μένα ουσία είναι το τι κάνουμε και όχι τι υποσχόμαστε ότι θα κάνουμε. Λόγια έχουμε ακούσει πολλά και θα ακούσουμε ακόμη περισσότερα. Έργα όμως;

Μπαϊμάκας Παναγιώτης
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
Δημοτικής Ενότητας Άνω Καλαμά Δήμου Πωγωνίου
«Νέα Εποχή για Πωγώνι»