Σάββατο 11 Μαΐου 2019

Χάιδου Μαγδαληνή: Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος στη ΔΕ Δελβινακίου με την παράταξη "Νέα Εποχή για το Πωγώνι"


"Νέα Εποχή για το Πωγωνι"
Υποψήφιος Δήμαρχος Πωγωνίου
Ντότης Δημήτριος του Σπυρίδωνα

Ονομάζομαι Χάιδου Μαγδαληνή του Χαράλαμπου και της Κωνσταντίας, γεννήθηκα στο Γαλάτσι Αττικής το 1975. Μεγάλωσα στα Ιωάννινα από το 1982 και έζησα έως το 2002. Διατηρούσα δική μου επιχείρηση ετοίμων ενδυμάτων, εργάστηκα σε μεγάλες πολυεθνικές στον τομέα των πωλήσεων και έπειτα στο ξενοδοχειακό και τουριστικό χώρο σε χώρες του εξωτερικού, Ευρώπη - Ασία- Μέση Ανατολή, είμαι δασκάλα πρώτων βοηθειών.
Από το 2002 μέχρι και το 2016 που επέστρεψα στα πάτρια εδάφη ως μητέρα πια δύο παιδιών, θεωρώντας το καταλληλότερο μέρος για να μεγαλώσουν.
 Όλα τα χρόνια που ζούσα στο εξωτερικό, τίποτα δεν ήταν ικανό να με κρατήσει μακριά από το Κρυονέρι, το χωριό καταγωγής του πατέρα μου. Βλέποντας τα ευδιάκριτα προβλήματα του τόπου μου, πήρα την απόφαση με το κεφάλι ψηλά, με πολύ αποφασιστικότητα και αίσθημα ευθύνης να διεκδικήσω την εμπιστοσύνη σας για την εκλογή μου ως Δημοτικής Συμβούλου με τον συνδυασμό "Νέα εποχή για το Πωγώνι" με επικεφαλή τον Ντότη Δημήτριο. Έναν άνθρωπο που η αποφασιστικότητα του ν' αλλάξει τα δεδομένα για το Πωγώνι, με έπεισε να σταθώ στο πλάι του και να τον στηρίξω με όλες μου τις δυνάμεις. Για ν' αποκτήσει το Πωγώνι ταυτότητα και την θέση που του αναλογεί στο χάρτη.
Ζητώ την ψήφο σας για να μου δοθεί η ευκαιρία να πολεμήσω στην πρώτη γραμμή. Ασπάζομαι τον αρχαίο Έλληνα ιστορικό Ξενοφών και κλείνω με το "Νόμιζε την πατρίδα οίκον, τους δε πολίτας εταίρους"

Μαγδαληνή Χάιδου
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος
"Νέα Εποχή για το Πωγώνι"