Τρίτη 9 Αυγούστου 2016

Απάντηση του Προέδρου της Τ.Κ. Ρεπετίτσας κ. Φρίξου Δάσκαλου στον Αντιδήμαρχο Άνω Καλαμά κ. Γκόγκο Χρήστο

Ο Πρόεδρος της Τ.Κ. Ρεπετίτσας κ. Φρίξος Δάσκαλος με την επιστολή που ακολουθεί απαντάει στον Αντιδήμαρχο Άνω Καλαμά κ. Γκόγκο Χρήστο για όσα αναφέρει.
"Ενημερώθηκα με μεγάλη μου έκπληξη για την απάντηση του Αντιδημάρχου Άνω Καλαμά κ. Γκόγκου  Χρήστου στην επιστολή μου.
Το θέμα του δρόμου υφίσταται τουλάχιστον τα πέντε (5) τελευταία χρόνια.
Είχατε ενημερωθεί όχι μόνο εσείς, αλλά και ο κ. Γκέκας.
Οι συγχωριανοί μου, είχαν συγκεντρώσει υπογραφές κατηγορώντας με πως αδιαφορώ για το πρόβλημα του δρόμου.
Αλήθεια κ. Γκόγκο αυτός ο δρόμος
Α) Εξυπηρετεί μόνο συγγενικό μου πρόσωποή μήπως όλο το χωριό;
Β) Μήπως φτάνει έως στις Κουκλιούς;
Γ) Εξυπηρετώ μόνο προσωπικά συμφέροντα.
Μάλλον ο κ. Γκόγκος ή δε γνωρίζει σε ποιο δρόμο αναφέρομαι ή προσπαθεί με παραπληροφόρηση να καλύψει την ανεπάρκειά του στην επίλυση των προβλημάτων του τόπου.
Στη διάθεσή σας οι μαρτυρίες των συγχωριανών μου και οι  φωτογραφίες".

Με τιμή
Φρίξος Δάσκαλος

Πρόεδρος Τ.Κ. Ρεπετίστας