Τρίτη 20 Αυγούστου 2013

ΠΑΣ Γιάννινα: Ανανέωσε μέχρι το 2016 ο Μπράνα Ίλιτς

Παίκτης του ΠΑΣ Γιάννινα θα παραμείνει μέχρι το 2016 ο Μπράνα Ίλιτς.
Σέρβος συμφώνησε για την επέκταση του συμβολαίου του που έληγε το επόμενο καλοκαίρι.
Ο Ίλιτς εντυπωσίασε στην πρώτη του χρονιά στον ΠΑΣ Γιάννινα και ήταν από τους βασικούς συντελεστές της εντυπωσιακής περσινής πορείας των Ηπειρωτών.
Έτσι ο Γιώργος Χριστοβασίλης τον κάλεσε και αποφάσισε να του προσφέρει νέο συμβόλαιο δείχνοντας την εμπιστοσύνη της ομάδας προς το πρόσωπό του.
Ο ίδιος ο παίκτης από την πλευρά του δεν το σκέφτηκε πολύ αφού ήταν επιθυμία του να συνεχίσει στην ομάδα κι έτσι είπε το «ναι» στην πρόταση.
Στις πρώτες του δηλώσεις στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου ο Ίλιτς δεν μπορούσε να κρύψει την ικανοποίησή του για την ανανέωση του συμβολαίου του. «Είμαι πολύ χαρούμενος και ευχαριστώ τον πρόεδρο και τον προπονητή μου που με εμπιστεύονται και μου ανανέωσαν το συμβόλαιό μου πριν την λήξη του. Έχω περάσει πολύ καλές στιγμές μέχρι τώρα στην ομάδα και είμαι σίγουρος ότι και αυτή την χρονιά θα έχουμε ανάλογες επιτυχίες. Είμαστε όλοι μια οικογένεια και είμαι ευχαριστημένος από όλους. Μου αρέσει η πόλη, ο κόσμος και νιώθω όμορφα που βρίσκομαι και ζω στα Γιάννινα. Θα κάνω ότι μπορώ ώστε να βοηθήσω κι εγώ την ομάδα να πετύχει τους στόχους της», δήλωσε στο www.pasgiannina.gr ο Σέρβος επιθετικός.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΠΑΣ: «Η ΠΑΕ ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ 1966, ανακοινώνει ότι ο ποδοσφαιριστής, BRANA ILIC υπέγραψε επέκταση του συμβολαίου του μέχρι τον Ιούνιο του 2016».