Τρίτη 1 Μαΐου 2012

ΣΤΗΝ ΠΡΕΒΕΖΑ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ; ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ!..

Γράφει ο Τάκης Κοντουλίδης
(Οικονομολόγος)

Είμαι ετεροδημότης και ψηφίζω στην Πρέβεζα...
Θέλω να πάω να ψηφίσω...και θέλω να ψηφίσω τον πρώην Νομάρχη,παρόλο που κατεβαίνει με το ΠΑΣΟΚ, γιατί έχω ακούσει να λέγεται ότι στην θητεία του μέχρι και το 2010 στην... Πρέβεζα έκανε έργο...
Θέλω όμως παράλληλα, επειδή είμαι περίπου συνομήλικος του και μαθηματικός όπως και αυτός στο επάγγελμα, να δω τι πόθεν έσχες είχε μέχρι και το 2010 που ήταν Νομάρχης και να συγκρίνω με τα λεφτά που πέρναμε και οι δύο (εγώ 1.200 euro με τρία παιδιά) τι περιουσία έχω εγώ σήμερα και τι αυτός...
Επειδή πολλά ακούστηκαν και γράφτηκαν τώρα τελευταία (για βίλες και παλάτια) και δεν είναι σωστό να μένουν σκιές, του προτείνω να μην διστάσει να τους αποστομώσει όλους με την δημοσιοποίηση του πόθεν έσχες του σήμερα κιόλας...
Διαφορετικά την Κυριακή θα έχει χάσει και την ψήφο μου και την εκτίμηση μου.