Κυριακή 31 Δεκεμβρίου 2023

Μπίκας Χρ. Κωνσταντίνος: Τιμή μου που υπηρέτησα το Αγαπημένο μου χωριό

 


Αγαπητοί φίλοι συγχωριανοί - συνδημότες,

Επιτρέψτε μου για τελευταία  φορά να κάνω μια ανάρτηση ως Πρόεδρος Παρακαλαμου (και Άνω και Κάτω).

Ήταν 1 Σεπτεμβρίου 2014 που ανέλαβα για πρώτη φορά τα καθήκοντα του προέδρου.

Από τότε έως και σήμερα πέρασαν περίπου 9,5 χρόνια που Υπηρέτησα τον αγαπημένο μου τόπο με όλες μου τις δυνάμεις και πάντα με Σεβασμό και Δίκαιο τρόπο για όλους.

Παρόλο που συνέβησαν τραγικά γεγονότα στην οικογένειά μου ,απώλειες αγαπημένων προσώπων αλλά και εμού του ιδίου πρόβλημα Υγείας, ποτέ δεν δείλιασα ή μου πέρασε η σκέψη να σταματήσω να παλεύω για το καλύτερο για τον τόπο Μας.

Όλο αυτό το διάστημα πραγματοποιήθηκαν αρκετά έργα ώστε να διευκολύνουν τις ζωές όλων μας, σε μια δύσκολη περίοδο για όλη τη χώρα μας σε οικονομικό επίπεδο (και θα ακολουθήσουν κι άλλα τα οποία θα πραγματοποιηθούν εντός του 2024 ευελπιστώ, σύμφωνα με το Τεχνικό Πρόγραμμα  που έχουμε καταθέσει), όπως ανάπλαση στο μνημείο του Παύλου Μελά, όπου προτείναμε  να δημιουργηθεί ένα όμορφο παρκάκι αντάξιο του ήρωα, βελτίωση των αθλητικών εγκαταστάσεων και συνέχιση των ασφαλτοστρωσεων εντός του χωριού.

Δεν θα αναφερθώ σε αυτά αναλυτικότερα.

Όλοι όσοι ζούμε εδώ, μπορούμε να αντιληφθούμε τι εννοώ.

Υπήρχαν πάμπολλες περιπτώσεις που έπρεπε να συνομιλήσω  ή να συναντήσω κάποιους ανθρώπους σε υψηλές θέσεις και να τους  παρουσιάσω τα προβλήματα και να «διεκδικήσω-απαιτήσω» λύση για το δίκαιο των αιτημάτων μας και

Αυτό που όμως είχα δεσμευθεί από την πρώτη στιγμή τις ενασχολήσεις μου στα Κοινά ήταν, ότι θα είμαι Εργάτης για το καλό των συγχωριανών μου και πάντα δίπλα τους και όχι  κομιστής των όποιων προβλημάτων παρουσιαζόταν ή υπήρχαν στην κοινότητά μας προς την Δημοτική Αρχή.

Μέρα, νύχτα.

Με ήλιο, βροχή ή χιόνι.

Εκεί.

Εργάτης.

Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου αγαπητοί φίλοι, να μην σας απογοήτευσα.

Όλα αυτά τα χρόνια δεν γύρισα την πλάτη σε κανέναν που χρειάστηκε την βοήθεια μου  για κάποιο ζήτημα και πόσω μάλλον στον Πολιτιστικό μας Σύλλογο "Το Σωσινο" ή στην Ποδοσφαιρική μας ομάδα και πάντα βρισκόμουν σε επαφή με την Εκκλησιαστική Επιτροπή της Ενορίας μας και ειδικότερα με τον Πάτερ Διονύσιο, όταν οι συνθήκες το απαιτούσαν και συχνά με το Δ.Σ. του Συλλόγου Γυναικών Άνω Καλαμά ,ώστε να προσφέρουμε στον Τόπο μας.

Ίσως κάποιοι να με θυμάστε σε κάποιο δημόσιο βήμα να τονίζω πάντα ότι θα πρέπει να είμαστε όλοι μας Αγαπημένοι και Μονιασμένοι.

Να βοηθά ο ένας τον άλλο σε κάποια δύσκολη στιγμή.

Μόνο τότε επιτυγχάνονται όμορφα πράγματα.

Όλοι μαζί σαν μια γροθιά.

Σε αυτό το "ταξίδι" είχα την τιμή να σταθούν δίπλα μου κάποιοι Άνθρωποι ,που βοήθησαν ώστε να επιτευχθούν κάποιες Πολιτιστικές εκδηλώσεις και όχι μόνο.

Στάθηκαν δίπλα στο Πρόεδρο του χωριού τους.

Σίγουρα τους βλέπατε ποιοι ήταν.

Δεν θα αναφερθώ σε ονόματα.

Δεν το έχουν ανάγκη, γιατί δεν είναι άνθρωποι του φαίνεσθαι, αλλά Άνθρωποι με Αρχές και Αξίες.

Υποκλίνομαι και τους Ευχαριστώ για την στήριξη τους ,ώστε να βάζουμε στο κέντρο του χάρτη του Πωγωνίου το χωριό μας.

Από εδώ μέσα θέλω να εκφράσω κι ένα μεγάλο Ευχαριστώ στην οικογένειά μου για την στήριξή της καθώς και ένα συγνώμη που δεν είχα αρκετό χρόνο για αυτήν όλα αυτά τα χρόνια...

Ευχαριστώ επίσης τους ανθρώπους - φίλους στο εργασιακό  μου περιβάλλον που κατανοούσαν πολλές φορές την ανάγκη να λείψω από την δουλειά ,ώστε να τρέξω για το χωριό.

Τον φίλο συνδημότη εξαίρετο υπάλληλο της ΔΕΗ κ. Γκέρτσο Θεόδωρο που όλα αυτά τα χρόνια είναι ο ήρωας όλης της περιοχής μας.

Πάντα εκεί, στο καθήκον και να το ξεπερνά πάντα.

Τα μέλη των Συμβουλίων (2 θητείες και διαφορετικά συμβούλια) Αυτών που πραγματικά τίμησαν τη θέση τους και ήταν συνεργάτες μου σε αυτήν την προσπάθεια θέλω να τα Ευχαριστήσω ειλικρινά, γιατί από κοινού προσπαθήσαμε να προσφέρουμε στο χωριό.

Όλους τους υπαλλήλους και τις υπηρεσίες του Δήμου μας, που πάντα ήταν ευγενικοί και προπάντων εξαιρετικοί στα καθήκοντά τους.

Την Δημοτική Αρχή, τον Γενικό Γραμματέα και ιδιαίτερα τους θεσμικούς Αντιδημάρχους που λόγω των θέσεων τους είχαμε πιο συχνή επικοινωνία για κάθε ζήτημα που βρισκόταν στην δικαιοδοσία τους, αλλά και τον φίλο συγχωριανό Δημοτικό Σύμβουλο κ. Ντότη Δημήτρη. Τον φίλο Δημήτρη.

Ιδιαίτερα θα σταθώ στον Αντιδήμαρχο και Υπεύθυνο Δημοτικής Ενότητας Άνω Καλαμά (αρχικά τον κ. Γκόγκο Χρήστο και έπειτα και για πολλά χρόνια τον κ. Φωτίου Αθανάσιο) που καθημερινά δίναμε αγώνες για την επίλυση του κάθε ζητήματος  που προέκυπτε.

Δεν υπήρχε μέρα που να μην παλεύαμε να προσπαθούμε να βρίσκουμε λύσεις στα προβλήματα (και ήταν πολλά και ποικίλα).

Κύριοι Σας Ευχαριστώ όλους.

Τέλος εκφράζω κι ένα μεγάλο Ευχαριστώ στον κ. Δήμαρχο.

Ένιωσα πραγματικά ότι σεβόταν τον Πρόεδρο Παρακαλαμου.

Με περιέβαλε όλα αυτά τα χρόνια με εμπιστοσύνη και στήριξε σε πολύ μεγάλο βαθμό τις ιδέες που είχαν να κάνουν με το χωριό και είχαμε πραγματικά μια πολύ καλή συνεργασία.

Σε όλη την Νέα Δημοτική Αρχή αλλά και

Στο Νέο Τοπικό Συμβούλιο του χωριού  μας, Εύχομαι από τα βάθη της ψυχής μου 

Καλή δύναμη και να έχουν μια  Επιτυχημένη  και Δημιουργική θητεία.

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΩΓΩΝΙ

ΥΓΕΙΑ-ΑΓΑΠΗ-ΕΥΤΥΧΙΑ

Με τιμή

Ο πρώην Πρόεδρος Παρακαλάμου

Μπίκας Χρ. Κωνσταντίνος