Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2021

Περιφέρεια Ηπείρου: Έκδοση –θεώρηση Δελτίων Μετακίνησης ΑμεΑ

 

Η Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας & Κοινωνικής Μέριμνας της Π.Ε. Ιωαννίνων, ανακοινώνει ότι η έκδοση και η θεώρηση Δελτίων Μετακίνησης ΑμεΑ θα πραγματοποιείται στο Γραφείο 131, ισόγειο του Διοικητηρίου της Περιφέρειας (πλατεία Πύρρου) από 26 Ιανουαρίου 2021 έως και 31 Οκτωβρίου 2021.

(Τηλέφωνο για πληροφορίες  26510 87131].

Η εξυπηρέτηση του κοινού λόγω των έκτακτων μέτρων προστασίας της δημόσιας υγείας από τη διασπορά COVID-19, θα γίνεται μόνο κατόπιν ραντεβού (τηλέφωνο ραντεβού: 2651064935, από τις 8:00 π.μ. μέχρι τις 14:00 μ.μ.) και προσκόμισης των απαραίτητων δικαιολογητικών.

Επίσης οι δικαιούχοι Δελτίων Μετακίνησης ΑμεΑ  μπορούν να απευθύνονται και  στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) της περιοχής τους

Απαραίτητα δικαιολογητικά:

1. Αίτηση του ενδιαφερομένου ή του κηδεμόνα του ή άλλου εξουσιοδοτημένου ατόμου (αναρτημένη στην ιστοσελίδα της Περιφέρειας)

2. Υπεύθυνη Δήλωση του Ν. 1599/86 περί της ακριβούς διεύθυνσης του τόπου διαμονής και μη παραλαβής Δελτίου Μετακίνησης από άλλη Περιφερειακή Ενότητα ή ΚΕΠ

(αναρτημένη στην ιστοσελίδα της Περιφέρειας)

3. Γνωμάτευση Υγειονομικής Επιτροπής σε ισχύ ή Απόφαση Διοικητικού Δ/ντή Ασφαλιστικού Φορέα ή ΕΦΚΑ ή Βεβαίωση χορήγησης επιδόματος από τον ΟΠΕΚΑ (παθολογοανατομικό ποσοστό αναπηρίας τουλάχιστον 67%)

4. Δελτίο αστυνομικής ταυτότητας ή φωτοαντίγραφο αυτής

5. Φωτοαντίγραφο του εκκαθαριστικού σημειώματος της τελευταίας φορολογικής δήλωσης

6. Για την έκδοση νέας κάρτας δύο (2) πρόσφατες φωτογραφίες ή τρείς (3) για τυφλούς και Σοβαρά ή Βαριά Νοητικά Υστερούντες.

ΠΗΓΗ: www.php.gov.gr