Παρασκευή 10 Μαΐου 2019

Μπούνταλη Ανθούλα: Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος Πωγωνίου με την παράταξη "Νέα Εποχή για το Πωγώνι"


"Νέα Εποχή για το Πωγωνι"
Υποψήφιος Δήμαρχος Πωγωνίου
Ντότης Δημήτριος του Σπυρίδωνα

Ονομάζομαι Μπούνταλη Ανθούλα και κατάγομαι από την Αγία Μαρίνα Πωγωνίου.
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα, τα τελευταία δέκα χρόνια όμως μοιράζω τη ζωή μου ανάμεσα στα Γιάννενα και την μεγάλη μου αγάπη, την Αγία Μαρίνα. 
Είμαι εκπαιδευτικός, καθηγήτρια γερμανικών απόφοιτος του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών του Πανεπιστημίου Πάτρας.
Η αγάπη μου για τον τόπο μου, η απογοήτευση μου για την αδιαφορία προς τα χωριά μας και η ελπίδα ότι καλύτερες μέρες για το Πωγώνι μας μπορούν και πρέπει να έρθουν με οδήγησαν να δεχτώ με ιδιαίτερη τιμή και χαρά την πρόταση του υποψήφιου Δημάρχου κυρίου Δημήτρη Ντότη να συμμετέχω ενεργά στα πολιτικά τεκταινόμενα του τόπου μου ως υποψήφια δημοτικός σύμβουλος στην παράταξη «Νέα Εποχή για το Πωγώνι», μία παράταξη που αποτελείται από ανθρώπους συνειδητοποιημένους, που φέρουν το αίσθημα ευθύνης και είναι πεπεισμένοι πως οι μεταρρυθμίσεις που πολλοί ευαγγελίζονται (και δυστυχώς λίγοι πράττουν) είναι καιρός να πραγματοποιηθούν, βάζοντας, έτσι, τέλος σε διαιωνιζόμενα προβλήματα του Πωγωνίου μας.
Ούτε «επαγγελματίες» πολιτικοί είναι, ούτε προσκολλημένοι σε καρέκλες και κομματικούς φραγμούς, μόνο με αγνά κίνητρα αφοσιώνονται στο να κάνουν καλύτερη την περιοχή τους και δρουν με γνώμονα το κοινό καλό και την ανοικοδόμηση σχέσης εμπιστοσύνης με τους συμπολίτες τους. Ιεραρχούν τις ανάγκες και δίνουν προτεραιότητα στην κοινωνία των πολιτών για την οποία αποτελούν οι ίδιοι το πιο ζωντανό παράδειγμα.
Το Πωγώνι μας αξίζει ανθρώπους που μιλάνε, διεκδικούν και κυρίως ενδιαφέρονται για την ευημερία του. Όλοι όσοι αγαπάμε τον τόπο μας γνωρίζουμε τα προβλήματα του και όλοι μας προσδοκούμε την επίλυση τους. Η συμμετοχή σημαίνει συνδιαμόρφωση της πολιτικής, σημαίνει αγώνας και προσπάθεια σχεδιασμού ενός καλύτερου «τώρα» αλλά και ενός καλύτερου «μετά». Το μέλλον μας είναι στα χέρια μας! Όλοι μαζί μπορούμε να φέρουμε το Πωγώνι στη θέση που του αξίζει και του πρέπει!!!

Ανθούλα Μπούνταλη
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος Δ.Ε. Δελβινακίου
"Νέα Εποχή για το Πωγωνι"