Τρίτη 2 Απριλίου 2019

Γκόνη Μαρίκα: Ευχαριστήρια επιστολή


Αγαπητοί συμπατριώτες/συμπατριώτισσες.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ από καρδιάς σε όλες και όλους εσάς που με την ψήφο σας με εκλέξατε στο ΔΣ της ΠΣΕ και με αναδείξατε ΠΡΩΤΗ στο νομό Ιωαννίνων!!!!
Σας ευχαριστήσω για την εμπιστοσύνη που δείξατε στο πρόσωπο μου. Όλη αυτή η διαδικασία με γεμίζει συγκίνηση, χαρά και μου προσθέτει τεράστια ευθύνη, να φανώ αντάξια των προσδοκιών μας. 
Για πρώτη φορά έθεσα τον εαυτό μου στην κρίση των συμπατριωτών μου και ομολογώ ότι η τεράστια στήριξη που έλαβα μέσα από την ψήφο σας, τη συμμετοχή και το ενδιαφέρον ήταν για μένα μια προσωπική επιβεβαίωση, για το δίκαιο των προσπαθειών που καταβάλω χρόνια τώρα, για το καλό της Ηπείρου. 
Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω τους φίλους και συνεργάτες που στήριξαν την εκλογική αναμέτρηση, που για μένα ήταν πρωτόγνωρη διαδικασία και με γέμισε ευθύνη απέναντι σε όλους αυτούς που με τίμησαν με οποιοδήποτε τρόπο περιμένοντας από εμένα τη διάθεση για δημιουργικότητα και καινοτομία. Θα ήθελα να συγχαρώ όλους τους εκλεγμένους εκπροσώπους, τόσο του δικού μας συνδυασμού όσο και των υπολοίπων και εύχομαι η θητεία του νέου συμβουλίου να είναι δημιουργική και εποικοδομητική, ώστε να φανούμε όλοι μας αντάξιοι της εμπιστοσύνης που έδειξαν στο πρόσωπο μας οι εκατοντάδες Ηπειρώτες που συμμετείχαν στην εκλογική διαδικασία. Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω και όλους τους συνεργάτες μου, που με πολλή αγάπη αγκάλιασαν την προσπάθεια μου, χωρίς την βοήθεια των οποίων το αποτέλεσμα μπορεί και να μην ήταν τόσο εντυπωσιακό. 
Και πάλι μέσα από την καρδιά μου ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους, έναν προς έναν τους Ηπειρώτες που με τίμησαν με την ψήφο τους. 
Θα κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου ώστε να μην τους απογοητεύσω. 
Με την εμπιστοσύνη που μου δείξατε και με τη δύναμη που μου δώσατε με την ψήφο σας, θα συνεχίσω να αγωνίζομαι και ως μάχιμη εκπρόσωπος σας.