Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2014

Συγκάλυψη εγκλημάτων! Γιατί;

Αξιότιμοι Κύριοι,
Σας  πληροφορώ ότι στις 11 Δεκεμβρίου 2014 μου εδόθη από το ΕΜΠ το με αριθμό πρωτοκόλλου 24121/05-12-2014 έγγραφο, το οποίο  εστάλη από το ΕΜΠ στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Τμήμα Κοινοβουλευτικού Ελέγχου.
Σε καμία περίπτωση δεν συμφωνώ με το αναληθές περιεχόμενό του, και αναφέρονται αποσπασματικά  και με τεχνάσματα σε παραγράφους παλαιών εγγράφων μου (αθώων και ανώδυνων), που δεν έχουν σχέση τα σχόλιά τους με την  πραγματικότητα, νομίζοντας ότι με «παρωνυχίδες και τεχνάσματα» θα ξεφύγουν από το κυρίως θέμα  που είναι τα εγκλήματα που διέπραξαν εναντίον μου και για τα οποία σιωπούν.
Ουδέποτε μου είπαν αυτά που σχολιάζουν. Τώρα με αποσπασματικές  παραγράφους λένε «άλλα αντί άλλων», μετά από χρόνια και όλα αυτά είναι  «προφάσεις εν αμαρτίαις».


Όσον αφορά την οικογενειοκρατία (και τις παράνομες προσλήψεις), την είχε θίξει για το ΕΜΠ και ο πρώην Υπουργός Παιδείας κ. Κ. Αρβανιτόπουλος. Να στείλετε επιθεωρητές για του λόγου το αληθές.
Όσον αφορά τα εγκλήματα εναντίον μου, σιωπούν!  Από ποια ΕΔΕ έβγαλαν τα ανυπόστατα συμπεράσματα και χαρακτηρισμούς, φτάνοντας να μου κάνουν ανήθικα και  «ψυχογράφημα»;
Ο/-οι mobber/-s  τα υπαγόρευσαν; 
Είναι άθλιες μέθοδοι ενόχων.
Δεν έκαναν καμία ΕΔΕ, ντροπή τους! Το μόνο  που κάνουν είναι να  απαντούν με ψευδή, φανταστικά γεγονότα και να συκοφαντούν.
Το φωτογραφικό υλικό και τα έγγραφα που έχω από καιρό καταθέσει,  τα αποκρύπτουν  σκανδαλωδώς και απαξιούσαν εντελώς να μου απαντήσουν. Σας τα έχω καταθέσει με την καταγγελία μου.
Σε κάθε περίπτωση θεωρώ  αναληθές και συκοφαντικό το περιεχόμενο  του εγγράφου, με προσπάθεια συγκάλυψης των εγκλημάτων σε βάρος μου.
Αντιστρέφουν την ηθική και την πραγματικότητα, λέγοντας ότι φταίει το θύμα και όχι ο θύτης ή οι θύτες!  Ακόμη και αν ήταν  αλήθεια οι άθλιοι χαρακτηρισμοί  περί  δήθεν προβληματικού ατόμου κ.λπ., είναι σαν να λένε ότι έστησαν ένα νέο «Κωσταλέξι» μέσα  στο ΕΜΠ.
Γνωστοί μέθοδοι ενόχων από πολύ παλιά.  Δεν πρωτοτυπούν.  Μόνο εμετικά μπορώ να τα χαρακτηρίσω.
Είναι ένοχοι, το Σύνταγμα και το δημόσιο συμφέρον απαιτούν την δίωξή τους.
Είναι το λιγότερο θλιβερό, ανήθικο και ανήκουστο  να συκοφαντούν το θύμα εγκλημάτων τους, χωρίς καν να  κάνουν μια ΕΔΕ (έστω και «μαϊμού»!)  Δεν τηρούν ούτε τα καν προσχήματα!!
Σας παρακαλώ θερμά να ενημερώσετε την Βουλή και όλες τις Υπηρεσίες που  σας απευθύνθηκαν  για την καταγγελία μου.

Σας υποβάλλω ενδεικτικά συνημμένα.

Με εξαιρετική τιμή
Γεώργιος Λουλούδης