Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

Μέσα στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο έχουν στήσει ένα Γκουαντάναμο εν έτει 2014!!!

Στο ΕΜΠ τα τελευταία περίπου 4 έτη και με αυξανόμενη ένταση το τελευταίο 1,5 έτος περίπου υφίσταμαι εργασιακή παρενόχληση (mobbing). Ενδεικτικά σας αναφέρω:
Από τις 22 Απριλίου 2013 με τοποθέτησαν σε πολυδύναμη μονάδα  της τεχνικής υπηρεσίας, χωρίς να είμαι τεχνικός, μηχανικός ή κάτι άλλο σχετικό. Είμαι κατηγορίας ΠΕ Διοικητικού-Οικονομικού. Σε καμιά περίπτωση δεν συνάδει αυτή η τοποθέτησή μου. Προφανώς έγινε τέτοια εισήγηση, για να με παροπλίσουν. Είναι τελείως παράλογο. Έτσι θέλουν να τεκμηριώσουν ότι είμαι ακατάλληλος «βαπτίζοντας» ότι είμαι τεχνικός.





Στις 12 Ιουνίου 2013 με μετακινούν σε άδεια αποθήκη, με τρωκτικά, κατσαρίδες, εστίες μικροβίων κ.λπ., -σχετικό φωτογραφικό υλικό σας έχω στείλει ηλεκτρονικά-. Δεν μπορώ να κάνω χρήση κλιματισμού. Στο γραφείο από όπου με μετακίνησαν στις 12/6/2013 άλλαξαν κλειδαριά. Δηλαδή, παρεμποδίζομαι και από αυτόν τον χώρο εργασίας, που με τοποθέτησαν.

Δεν μου δίνουν κλειδί της εξώθυρας του κτιρίου «Βέη», όπου ευρίσκεται και η αποθήκη που με έβαλαν. Σε όλους τους υπαλλήλους κ.λπ., αλλά και ιδιώτες συμβεβλημένους με το ΕΜΠ (π.χ., καθαρίστριες κ.λπ.) έχουν δώσει κλειδί. Έτσι για πολλή ώρα το πρωί είμαι κλειδωμένος έξω με όλες τις καιρικές συνθήκες, μέχρι να έρθει κάποιος να ανοίξει. Δηλαδή μέρος  του ωραρίου μου ευρίσκομαι κλειδωμένος έξω. Σαφώς παρεμποδίζομαι να εισέλθω στο χώρο εργασίας.


Οι προσβολές και οι συκοφαντίες πολλές φορές μπροστά σε τρίτους είναι συνεχείς. Όπως «μαλάκα», «είσαι ανώμαλος», «είναι χρυσαυγίτης», «άντε στο διάολο», «ρουφιάνε», «χαφιέ», «ο τρελός», «ο τεμπέλης» και άλλα πολλά! Χωρίς λόγο, έγινε επίδειξη μαχαιριού-στιλέτου. Επανειλημμένα έχουν υπάρξει απειλές, όπως «να δεις, τι θα πάθεις», χωρίς κανένα λόγο. Αυτά φυσικά δεν μπορώ να τα αποδείξω, διότι ακόμη και να υπήρχε και άλλος μπροστά δεν θέλει να «μπλέξει».

Από τις 12/6/2013 δεν μου δίνουν Η/Υ, τηλέφωνο, καρέκλα γραφείου. Στις 27/8/2013 είχα εργατικό ατύχημα πέφτοντας-γλιστρώντας από την ακατάλληλη πλαστική καρέκλα που χρησιμοποιώ. Άραγε, πως μπορεί να εργασθεί ένας υπάλληλος χωρίς Η/Υ, τηλέφωνο, καρέκλα, πεταμένος σε μια αποθήκη. Ο απόλυτος φασισμός για να με βγάλουν με το «έτσι-θέλω», δήθεν ακατάλληλο. Η εκτεταμένη οικογενειοκρατία βεβαίως και οι παράνομες προσλήψεις στο ΕΜΠ ευνοούν αυτά τα φαινόμενα.

Δεν έχω πρόσβαση στο παρουσιολόγιο, διότι είναι κλειδωμένο! Με εξαναγκάζουν να υπογράψω εκ των υστέρων και, αν το επιτρέψουν. Όπως δεν μου επέτρεψαν να υπογράψω για τις 27/8/2013, διότι την ημέρα εκείνη δεν προσήλθαν για να ξεκλειδώσουν και επειδή τότε συνέβη το εργατικό ατύχημά μου, χωρίς δική μου υπαιτιότητα και μετά την επιστροφή μου από την αναρρωτική άδεια που έλαβα από δημόσιο νοσοκομείο, δεν μου επέτρεψαν να υπογράψω, προφανώς  φοβούμενοι για τις ευθύνες τους.
 Για όλα τα πιο πάνω κάνω μεγάλη υπομονή, για να μην  με κατηγορήσουν δολίως για άσχημη συμπεριφορά κ.λπ., διότι αυτό επιδιώκουν και μάλιστα ενόψει αξιολογήσεων.


Τα πιο πάνω έχουν ξεφύγει εδώ και καιρό από το mobbing, υφίσταμαι άνιση μεταχείριση, κατάφορη προσβολή της προσωπικότητας μου και είναι πια κανιβαλισμός.
 Σχετικά έγγραφα έχω υποβάλλει στην αρμόδια διεύθυνση  του ΕΜΠ, που απαξιεί να απαντήσει, προφανώς θα λαμβάνει ανάλογες εντολές.
 Σε αντίθεση με τα πιο πάνω στους πίνακες μοριοδότησης του ΑΣΕΠ, ευρίσκομαι στην  1η δεκάδα των πτυχιούχων του ΕΜΠ.


H συμμορία-οικογενειοκρατία (χωρίς την παραμικρή διάθεση υπερβολής) του ΕΜΠ με φυλάκισε σε άθλιο κελί-αποθήκη και οι αρμόδιες υπηρεσίες του κράτους παρά τις συνεχείς οχλήσεις μου σιωπούν εκκωφαντικά εδώ και πολύ καιρό, συγκαλύπτοντας τις ηθικά και νομικά απαράδεκτες πράξεις της συμμορίας.
Παρακαλώ για τις άμεσες δικές σας ενέργειες κατά τον νόμο και το Σύνταγμα προβλεπόμενες.


Γεώργιος Β. Λουλούδης