Σάββατο 10 Μαΐου 2014

ΚΑΚΟΣ Π. ΕΥΘΥΜΙΟΣ: Ανοιχτή επιστολή προς τους απανταχού Πωγωνισίους εν όψει των εκλογών του Μαΐου

Κάκος Ευθύμιος
υποψήφιος
Δημοτικός Σύμβουλος
Αγαπητοί συνδημότες,
υπηρετώ την Τοπική Αυτοδιοίκηση αρκετά χρόνια με συνέπεια, γνώση και αξιοπρέπεια χωρίς κανένα προσωπικό όφελος. Μόνη μου αγωνία, η προσφορά στον τόπο μας. Αυτόν τον τόπο που ζω, μεγαλώνω τα παιδιά μου, που δραστηριοποιούμαι επαγγελματικά.
Πίστη μου είναι ότι η Δημοτική αρχή με Δήμαρχο τον Κώστα Καψάλη κατάφερε και ένωσε όλο το Πωγώνι.
Συμπαρατάσσομαι και πάλι στο πλευρό του αλλά και στους άξιους και ικανούς συνυποψηφίους μου δίνοντας και πάλι τη μάχη για ένα Πωγώνι δυνατό και για έναν δήμο στον οποίο σίγουρα θα αξίζει να ζεις.
Δεσμεύομαι ότι θα φανώ αντάξιος της εμπιστοσύνης που εσείς μου δείχνετε και θα αναλώσω όλες μου τις δυνάμεις για τους στόχους του συνδυασμού μας και το πρόγραμμα της Ενωτικής Πρωτοβουλίας Πωγωνίου.

Ευθύμιος Κάκος
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος