Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΒΟΚΟΛΟΥ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ (ΛΙΑΡΟΣ) ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΧΑΡΑΥΓΙΩΤΕΣ ΠΩΓΩΝΙΟΥ

ΧΑΡΑΥΓΗ ΠΩΓΩΝΙΟΥ
ΧΑΡΑΥΓΗ 2-4-2014

          Αγαπητοί Συγχωριανοί, αποφάσισα να συμμετέχω στις Δημοτικές Εκλογές ως Εκπρόσωπος της Τοπικής Κοινότητάς μας με την Παράταξη «Δύναμη Ενότητας και Ευθύνης για το Πωγώνι» του Υποψηφίου Δημάρχου Γιάννη Ντόντη.
Δεσμεύομαι ως Εκπρόσωπος του Χωριού:
1ον. Να είμαι 365 μέρες το χρόνο στο Χωριό και να εξυπηρετώ τους συγχωριανούς και τους επισκέπτες σε ό,τι προβλήματα προκύψουν
2ον. Να εξυπηρετώ όλους τους Συγχωριανούς και όχι μόνον αυτούς οι οποίοι με στήριξαν. Να μην είμαι απαθής και αδιάφορος ευρισκόμενος πάντα δίπλα σας σε όποιον Συγχωριανό μας έχει ανάγκη.
3ον. Να είμαι αντικειμενικός, να δίνουμε λύσεις στα προβλήματα και χωρίς προκαταλήψεις έναντι των οποιονδήποτε Συγχωριανών.
4ον. Σε περίπτωση εκλογής μου, τα μισά χρήματα από τα έξοδα κίνησης που θα εισπράττω, θα τα διαθέτω για τις ανάγκες του Χωριού κάνοντας συμβόλαιο τιμής.
Η Παράταξη «Δύναμη Ενότητας και Ευθύνης για το Πωγώνι» του Υποψηφίου Δημάρχου Γιάννη Ντόντη, θα διαθέσει πούλμαν για τις μετακίνηση των Ετεροδημοτών μας.
Η πείρα μου στα κοινά: στο Δ.Σ. της Αδελφότητας Αθηνών επί 18 συναπτά έτη, 4 έτη Δημοτικός Σύμβουλος στον πρ. Δήμο Δελβινακίου και 4 έτη ως Πρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου Χαραυγής καθώς και στον Πολιτιστικό Σύλλογο του χωριού μας από της ιδρύσεώς του, με κάνουν να πιστεύω ότι θα με τιμήσετε με την ψήφο σας και εγώ σας υπόσχομαι: ΑΜΕΡΟΛΗΨΙΑ – ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ - ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ.

Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς

Βασίλειος Γ. Βόκολος-Λιάρος
Τηλ. Επικ.:6979309973