Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

Ανανέωσε στον ΠΑΣ, για τα επόμενα δυο χρόνια ο Γιώργος Ντάσιος

Η ΠΑΕ ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ 1966, ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας της με τον αρχηγό της ομάδας Γιώργο Ντάσιο, για τα επόμενα δυο χρόνια.
 Μετά την υπογραφή του νέου του συμβολαίου ο Γιώργος Ντάσιος δήλωσε στο www.pasgiannina.gr
.
«Είχα ζητήσει μερικές μέρες διορία ώστε να απαντήσω στην πρόταση ανανέωσης του συμβολαίου που μού έκανε η ΠΑΕ. Αποφάσισα να παραμείνω στην ομάδα και στην οικογένεια του ΠΑΣ που έχω πάντα στην καρδιά μου.
Ευχαριστώ τον Πρόεδρο και το Διοικητικό Συμβούλιο για την ανανέωση του συμβολαίου μου, αλλά και τους φιλάθλους που όλο αυτό το διάστημα μου έδειχναν με κάθε τρόπο το πόσο πολύ ήθελαν να παραμείνω.
Πιστεύω ότι έπειτα από δυο ατυχείς σεζόν για μένα, λόγω τραυματισμών, η φετινή θα είναι η χρονιά μου και ο ΠΑΣ μου δίνει την ευκαιρία για να το πετύχω. Θέλω να υποσχεθώ ότι θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό και θα βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις την ομάδα .
Κάθε χρονιά σίγουρα είναι διαφορετική από την άλλη γι αυτό χρειάζεται υπομονή και στήριξη από όλους χωρίς βιαστικά συμπεράσματα .
Είμαι σίγουρος ότι και την φετινή σεζόν θα έχουμε ανάλογη πορεία με την περσινή».