Τρίτη 8 Μαΐου 2012

Ευχαριστήριο μήνυμα Λάμπρου Πρέντζα


Το εκλογικό αποτέλεσμα της Κυριακής 6 Μαΐου άλλαξε τελείως το πολιτικό σκηνικό της χώρας μας. Αντικατοπτρίζει την αγανάκτηση του Ελληνικού λαού για όλα όσα έγιναν τα τελευταία 2,5 χρόνια.
Θέλω να πιστεύω πως σύντομα θα βγούμε ως χώρα από την πολύ δύσκολη θέση που βρισκόμαστε αυτή τη στιγμή και ότι στη δημοκρατία μας θα υπάρξουν λύσεις, γιατί είναι ανάγκη να υπάρχει κοινωνική συνοχή, κοινωνική ευημερία και πρόοδος στη χώρα μας.
Ευχαριστώ πολύ όλους τους συμπατριώτες μου που με στήριξαν και με τίμησαν με την ψήφο τους. Δέχτηκα με χαρά να συμμετάσχω στο ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας ως υποψήφιος Βουλευτής, γνωρίζοντας την δύσκολη συγκυρία αλλά και τον μικρό προεκλογικό χρόνο που μου διατέθηκε ( 17 ημέρες ).
Ο αγώνας μου ήταν δύσκολος και πιστεύω έντιμος και καθαρός, χωρίς μεγάλη οικονομική επιβάρυνση στην οικογένεια μου.
Δεν δέχθηκα χορηγούς ή σπόνσορες ούτε ειδικούς στην επικοινωνία. Ότι μηνύματα θέλησα να περάσω στους συμπατριώτες μου, ήταν μόνο κατάθεση ψυχής.
Ανεξαρτήτως αποτελέσματος, υπόσχομαι να βρίσκομαι δίπλα σας και να βοηθάω όπου μπορώ και όπου μου ζητηθεί, για το καλό του Νομού μας, όπως άλλωστε έκανα πάντα.
Συγχαρητήρια στους εκλεγμένους Βουλευτές κ. Δημήτρη Τσουμάνη και κ. Βασίλη Ιωάννου και τους εύχομαι καλή δύναμη και επιτυχία στο δύσκολο έργο που ο λαός του Νομού μας τους ανέθεσε να φέρουν εις πέρας.


Λάμπρος Πρέντζας
(Αξιωματικός ΕΛ.ΑΣ Ε.Α.)
Πρέβεζα, 08/05/2012