Και το θέμα που προκύπτει είναι ότι μπορεί να υπάρχουν αναρτημένα στο διαδίκτυο τα φθηνά πρατήρια αλλά κάποιες φορές, ίσως και τις περισσότερες, να μην εξυπηρετούν τους καταναλωτές, οι οποίοι απέχουν από εκείνα αρκετή ώρα.
Πόσο μάλλον για τους οδηγούς που μένουν σε νησιά και στην επαρχία!
Εκεί, ο ανταγωνισμός ανάμεσα στα πρατήρια πάει… περίπατο και οι τιμές κυριολεκτικά «πετάνε»!
Είναι χαρακτηριστικό ότι μόνο ο φόρος καυσίμου φτάνει το 1,1 ευρώ σε κάθε λίτρο, ενώ είναι σημαντικό ότι στην τιμή των καυσίμων πατάνε οι τιμές εκατοντάδων χιλιάδων προϊόντων, από τρόφιμα, μέχρι υπηρεσίες κοινής ωφέλειας. Κι έτσι φτάνουν στον καταναλωτή τα προϊόντα υπερτιμημένα…
Όλα αυτά τη στιγμή που, από τον επόμενο χειμώνα η τιμή του πετρελαίου θέρμανσης θα εξισωθεί όπως όλα δείχνουν με την τιμή του πετρελαίου κίνησης, πράγμα που, όπως λένε άνθρωποι της αγοράς, σημαίνει τιμή ανά λίτρο κοντά στο 1,5 ευρώ.
Διπλός λοιπόν είναι ο πονοκέφαλος για τους πολίτες καθώς αν επαληθευθούν τα σενάρια που θέλουν το καλοκαίρι η τιμή της βενζίνης να σταθεροποιείται στα δύο ευρώ, τότε τα περισσότερα αυτοκίνητα θα παραμένουν ακινητοποιημένα.
Και το χειμώνα πολλοί δεν θα έχουν ούτε χρήματα για πετρέλαιο, κάτι που άρχισε να ισχύει από φέτος.