Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011

ΝΙΚΟΣ ΓΚΟΝΤΑΣ: "Απειλούσαν με όπλο το παιδί μου"

Για σχεδόν 72 ώρες, η κόρη του πρώην δημάρχου Ιωαννίνων κ. Νικόλαου Γκόντα έζησε τον απόλυτο εφιάλτη.

Εμφανώς συγκινημένος για το αίσιο τέλος του σοκ που υπέστη τόσο η ίδια του η κόρη, όσο και ο ίδιος εμφανίζεται ο πρώην δήμαρχος Ιωαννίνων κ. Νίκος Γκόντας, ο οποίος σε μία εκ βαθέων συνέντευξη που παραχωρεί σήμερα Δευτέρα στην εφημερίδα Espresso παραδέχεται ότι "τα λεπτά διαπραγμάτευσης με τους κακοποιούς ήταν τα δυσκολότερα στη ζωή του" και σήμερα εύχεται σε κανέναν γονιό να μην βιώσει παρόμοιο δράμα.
"Ευγνωμονώ τον Θεό που είναι καλά το παιδί μου", παραδέχεται ο ίδιος, ενώ δεν διστάζει να περιγράψει λεπτό προς λεπτό τις εφιαλτικές ώρες που έζησε η κόρη του στα χέρια των αδίστακτων απαγωγέων.
"Να ξέρεις ότι σημαδεύουν το παιδί σου με ένα πιστόλι στον κρόταφο και να βρεις τη δύναμη να συζητήσεις με τους κακοποιούς; Είναι δύσκολο".
"Πίστευα στη βοήθεια του Θεού"
"Παρά τον αρχικό τρόμο, βρήκα την απαιτούμενη ψυχραιμία και μιλούσα με τους απαγωγείς γιατί με βοήθησε ο Θεός. Ο Ύψιστος μου έδωσε τη δύναμη να διαπραγματευτώ τη σωτηρία της Σοφίας μου με τους αδίστακτους απαγωγείς. Η πίστη μου στον Θεό μού έδωσε δύναμη να κρατηθώ και να μη λυγίσω.
Εγώ έκανα τις διαπραγματεύσεις με τους κακοποιούς υπό την καθοδήγηση της αστυνομίας και οφείλω να πω ότι η βοήθεια και η συμπαράσταση της αστυνομίας ήταν κάτι παραπάνω από ανθρώπινη".
"Η κόρη μου στάθηκε παλικάρι, παρά το γεγονός ότι της άσκησαν σφοδρή ψυχολογική βία.
Της έλεγαν πως αν δεν δώσω τα λεφτά θα βρουν και θα σκοτώσουν την αδελφή της την Κωνσταντίνα, όμως η Σοφία μου δεν λύγισε.
Όταν έφευγαν οι κακοποιοί από το δωμάτιο όπου την είχαν κλεισμένη, η Σοφία προσευχόταν στον Θεό", αναφέρει ο ίδιος.