Δευτέρα 18 Ιουλίου 2011
Εντυπωσιακό το 5ο Ράλλυ Σπριντ Δωδώνης
Έναν εντυπωσιακό αγώνα στα μέσα του καλοκαιριού προσέφεραν σε εκατοντάδες φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού τα μέλη της ΕΛΕΤΑ Ιωαννίνων, που διοργάνωσαν με επιτυχία το 5ο Ράλλυ Σπριντ Δωδώνης, AUTOTest IKTEO Βουνοπλαγιάς.
Πρόκειται για έναν αγώνα που προσμετρούσε στο Έπαθλο Ασφάλτινων Σπριντ Ελλάδος και υλοποιήθηκε υπό την αιγίδα των Δήμων Ιωαννιτών και Δωδώνης και της Περιφέρειας Ηπείρου στην κλασική ασφάλτινη ιστορική διαδρομή της Δωδώνης.
Ουσιαστικά το Ράλλυ άρχισε το μεσημέρι του Σαββάτου, όταν και στις εγκαταστάσεις του AUTOTest IKTEO Βουνοπλαγιάς, πραγματοποιήθηκε ο τεχνικός έλεγχος των αγωνιστικών αυτοκινήτων. Περίπου στις 7 το απόγευμα το πράσινο φως για να συμμετάσχουν στον αγώνα είχαν πάρει 37 πληρώματα από τα 40 που είχαν δηλώσει συμμετοχή, τα οποία και παρουσιάστηκαν στην πανηγυρική εκκίνηση του αγώνα που πραγματοποιήθηκε στις 9 το βράδυ του Σαββάτου στο ΚΕΠΑΒΙ παρουσία πλήθους κόσμου.
Ο επίσημος αγώνας άρχισε στις 10 το πρωί της Κυριακής και ολοκληρώθηκε στη μία το μεσημέρι, με τον τερματισμό και του τελευταίου αγωνιστικού αυτοκινήτου για το δεύτερο σκέλος. Στον αγώνα τελικά τερμάτισαν 31 πληρώματα, με πρώτο το δίδυμο Κώστα Παπαχρήστου – Χρήστου Λάππα, με Citroen Saxo 1.6 VTS, οι οποίοι παρά το ότι συμμετείχαν στην κατηγορία έως 1600 κυβικά και τους επιβλήθηκε ποινή 10 δευτερολέπτων στο πρώτο σκέλος για πιο γρήγορη εκκίνηση κατάφεραν να τερματίσουν με τον καλύτερο χρόνο από όλους.
Μάλιστα, οι Παπαχρήστου – Λάππας έδωσαν έναν εντυπωσιακό αγώνα με τους Βαγγέλη Μπλάντζο και Αριστοτέλη Κωστανάσιο, με Peugeot 106 S16, με τους πρώτους να παίρνουν τελικά τη νίκη τόσο στην κατηγορία έως 1600 κυβικά όσο και στη γενική κατάταξη, με μόλις 3,4 δευτερόλεπτα διαφορά.
Την τρίτη θέση στην γενική κατάταξη και την πρώτη στην κατηγορία πάνω από 2000 κ.ε. πήρε τελικά ο Ποσειδώνας Γορίτσας με συνοδηγό τον Χρήστο Τσίνο με Mitsubishi Lancer EVO X.
Σε όλες τις κατηγορίες οι μάχες ήταν εντυπωσιακές, ενώ πλούσιο θέαμα προσέφεραν τα 37 πληρώματα εκ των οποίων τελικά τερμάτισαν 31 στους εκατοντάδες θεατές που γέμισαν κάθε γωνία της ειδικής διαδρομής της Δωδώνης.
Στην κατηγορία έως 1400 κυβικά, νικητές με διαφορά το δίδυμο Παντιέρας Σταμάτης - Κουρτίδου Βάσω με TOYOTA YARIS με χρόνο 15:55,23 που δεν κινδύνευσαν σε κανένα σημείο του αγώνα από τους δεύτερους Φιφλή Νίκο - Βασιλείου Χρήστο με ίδιο αυτοκίνητο και χρόνο 16:14,88. Τρίτοι στην μικρή κατηγορία οι Σύλλας Γιάννης – Βίγκος Ανδρέας με χρόνο 16:27,97. Και τα τρία πληρώματα μας ήρθαν από την Αθήνα.
Φυσικά στην κατηγορία έως 1600 κυβικά η επικράτηση των Παπαχρήστου – Λάππα ήταν φυσιολογική, αν και η «μάχη» με τους επίσης τοπικούς Μπλάντζο Βαγγέλη – Κωστανάσιο Αριστοτέλη με PEUGEOT 106 S16 και χρόνο 14:57,29 ήταν αγωνιώδης ειδικά στο 1ο σκέλος που υπήρξε η ποινή στους πρώτους. Την κατηγορία έκλεισαν οι Σύλλας Γιώργος – Βαρουξή Αγγελική επίσης με PEUGEOT 106 S16 και χρόνο 15:31,25 που μας ήρθαν από την Αθήνα.
Στην κατηγορία έως 2000 κυβικά, είχαμε την ομορφότερη μάχη ανάμεσα στους Τρικαλινούς Παπαβασιλείου Θεόδωρο – Τσουτσοπούλου Ιωάννα με VW GOLF II GTI και χρόνο 15:26,45 και τους Πατρινούς Τζικόπουλο Παντελή – Τζικοπούλου Νικολέτα με FORD ESCORT MK2 και χρόνο 15:29,28. Οι δεύτεροι παρά το ότι βελτιώθηκαν στο 2ο σκέλος έναντι των πρώτων, δεν κατάφεραν να καλύψουν την διαφορά που είχαν από το 1ο σκέλος. Την κατηγορία αυτή έκλεισε το τοπικό πλήρωμα Σίουλης Βασίλης – Φαραγιάννης Κώστας με ένα RENAULT CLIO WILLIAMS με χρόνο 15:49,71 έχοντας και αυτή στην «πλάτη» τους ποινή 10 δεύτερα λόγω πρόωρης εκκίνησης.
Τέλος στην μεγάλη κατηγορία, επικράτησε το τοπικό πλήρωμα Γορίτσας Ποσειδώνας – Τσίνος Χρήστος με MITSUBISHI LANCER EVO δέκατης γενιάς και χρόνο 15:09,21 ακολουθούμενοι από τους Σταφυλοπάτη Αντώνη – Στεργιούλα Στέργιο από τον Βόλο με ένα OPEL ASTRA OPC με χρόνο εφάμιλλο των πρώτων, 15:13,06. Την κατηγορία έκλεισαν οι Αθηναίοι, Καλαϊτζιάν Γιάννης – Ελευθερίου Γεωργία με RENAULT CLIO KC και χρόνο 15:39,11 παρά το μικροσυμβάν της ανάφλεξης στον τερματισμό του 1ου σκέλους που όμως αντιμετωπίσθηκε χάρη στην ετοιμότητα που επέδειξε η Οργάνωση της ΕΛΕΤΑ.
Με αφορμή την ολοκλήρωση του αγώνα η ΕΛΕΤΑ Ιωαννίνων ευχαριστεί όλους τους αγωνιζόμενους που την τίμησαν με την παρουσία τους σε τόσο δύσκολες οικονομικέ στιγμές για όλους, και επίσης ευχαριστεί το αθλητικό τμήμα του Δήμου Ιωαννιτών, τον Δήμο Δωδώνης, την Περιφέρεια Ηπείρου, τη Διεύθυνση Τροχαίας Ιωαννίνων και την Αστυνομική Διεύθυνση Περιφέρειας Ηπείρου για την άψογη συνεργασία, την Πυροσβεστική, το ΕΚΑΒ, τους Εθελοντές Σαμαρείτες και φυσικά όλους τους κριτές, τα στελέχη και τους εθελοντές που με την παρουσία τους εξασφάλισαν την ασφαλή και ομαλή διεξαγωγή του αγώνα.
Χορηγοί επικοινωνίας του αγώνα ήταν το ITV, οι εφημερίδες «Ανεξάρτητος», «Ελευθερία», «Ενημέρωση», «Πρωϊνά Νέα», «Αθλητική Γνώμη», ο διαδικτυακός τόπος EpirusOnline, και οι ραδιοφωνικοί σταθμοί Melody, Πρώτο Κανάλι και NRG 101.5 FM.
ΠΗΓΗ: http://epirusonline.gr/
Πρόκειται για έναν αγώνα που προσμετρούσε στο Έπαθλο Ασφάλτινων Σπριντ Ελλάδος και υλοποιήθηκε υπό την αιγίδα των Δήμων Ιωαννιτών και Δωδώνης και της Περιφέρειας Ηπείρου στην κλασική ασφάλτινη ιστορική διαδρομή της Δωδώνης.
Ουσιαστικά το Ράλλυ άρχισε το μεσημέρι του Σαββάτου, όταν και στις εγκαταστάσεις του AUTOTest IKTEO Βουνοπλαγιάς, πραγματοποιήθηκε ο τεχνικός έλεγχος των αγωνιστικών αυτοκινήτων. Περίπου στις 7 το απόγευμα το πράσινο φως για να συμμετάσχουν στον αγώνα είχαν πάρει 37 πληρώματα από τα 40 που είχαν δηλώσει συμμετοχή, τα οποία και παρουσιάστηκαν στην πανηγυρική εκκίνηση του αγώνα που πραγματοποιήθηκε στις 9 το βράδυ του Σαββάτου στο ΚΕΠΑΒΙ παρουσία πλήθους κόσμου.
Ο επίσημος αγώνας άρχισε στις 10 το πρωί της Κυριακής και ολοκληρώθηκε στη μία το μεσημέρι, με τον τερματισμό και του τελευταίου αγωνιστικού αυτοκινήτου για το δεύτερο σκέλος. Στον αγώνα τελικά τερμάτισαν 31 πληρώματα, με πρώτο το δίδυμο Κώστα Παπαχρήστου – Χρήστου Λάππα, με Citroen Saxo 1.6 VTS, οι οποίοι παρά το ότι συμμετείχαν στην κατηγορία έως 1600 κυβικά και τους επιβλήθηκε ποινή 10 δευτερολέπτων στο πρώτο σκέλος για πιο γρήγορη εκκίνηση κατάφεραν να τερματίσουν με τον καλύτερο χρόνο από όλους.
Μάλιστα, οι Παπαχρήστου – Λάππας έδωσαν έναν εντυπωσιακό αγώνα με τους Βαγγέλη Μπλάντζο και Αριστοτέλη Κωστανάσιο, με Peugeot 106 S16, με τους πρώτους να παίρνουν τελικά τη νίκη τόσο στην κατηγορία έως 1600 κυβικά όσο και στη γενική κατάταξη, με μόλις 3,4 δευτερόλεπτα διαφορά.
Την τρίτη θέση στην γενική κατάταξη και την πρώτη στην κατηγορία πάνω από 2000 κ.ε. πήρε τελικά ο Ποσειδώνας Γορίτσας με συνοδηγό τον Χρήστο Τσίνο με Mitsubishi Lancer EVO X.
Σε όλες τις κατηγορίες οι μάχες ήταν εντυπωσιακές, ενώ πλούσιο θέαμα προσέφεραν τα 37 πληρώματα εκ των οποίων τελικά τερμάτισαν 31 στους εκατοντάδες θεατές που γέμισαν κάθε γωνία της ειδικής διαδρομής της Δωδώνης.
Στην κατηγορία έως 1400 κυβικά, νικητές με διαφορά το δίδυμο Παντιέρας Σταμάτης - Κουρτίδου Βάσω με TOYOTA YARIS με χρόνο 15:55,23 που δεν κινδύνευσαν σε κανένα σημείο του αγώνα από τους δεύτερους Φιφλή Νίκο - Βασιλείου Χρήστο με ίδιο αυτοκίνητο και χρόνο 16:14,88. Τρίτοι στην μικρή κατηγορία οι Σύλλας Γιάννης – Βίγκος Ανδρέας με χρόνο 16:27,97. Και τα τρία πληρώματα μας ήρθαν από την Αθήνα.
Φυσικά στην κατηγορία έως 1600 κυβικά η επικράτηση των Παπαχρήστου – Λάππα ήταν φυσιολογική, αν και η «μάχη» με τους επίσης τοπικούς Μπλάντζο Βαγγέλη – Κωστανάσιο Αριστοτέλη με PEUGEOT 106 S16 και χρόνο 14:57,29 ήταν αγωνιώδης ειδικά στο 1ο σκέλος που υπήρξε η ποινή στους πρώτους. Την κατηγορία έκλεισαν οι Σύλλας Γιώργος – Βαρουξή Αγγελική επίσης με PEUGEOT 106 S16 και χρόνο 15:31,25 που μας ήρθαν από την Αθήνα.
Στην κατηγορία έως 2000 κυβικά, είχαμε την ομορφότερη μάχη ανάμεσα στους Τρικαλινούς Παπαβασιλείου Θεόδωρο – Τσουτσοπούλου Ιωάννα με VW GOLF II GTI και χρόνο 15:26,45 και τους Πατρινούς Τζικόπουλο Παντελή – Τζικοπούλου Νικολέτα με FORD ESCORT MK2 και χρόνο 15:29,28. Οι δεύτεροι παρά το ότι βελτιώθηκαν στο 2ο σκέλος έναντι των πρώτων, δεν κατάφεραν να καλύψουν την διαφορά που είχαν από το 1ο σκέλος. Την κατηγορία αυτή έκλεισε το τοπικό πλήρωμα Σίουλης Βασίλης – Φαραγιάννης Κώστας με ένα RENAULT CLIO WILLIAMS με χρόνο 15:49,71 έχοντας και αυτή στην «πλάτη» τους ποινή 10 δεύτερα λόγω πρόωρης εκκίνησης.
Τέλος στην μεγάλη κατηγορία, επικράτησε το τοπικό πλήρωμα Γορίτσας Ποσειδώνας – Τσίνος Χρήστος με MITSUBISHI LANCER EVO δέκατης γενιάς και χρόνο 15:09,21 ακολουθούμενοι από τους Σταφυλοπάτη Αντώνη – Στεργιούλα Στέργιο από τον Βόλο με ένα OPEL ASTRA OPC με χρόνο εφάμιλλο των πρώτων, 15:13,06. Την κατηγορία έκλεισαν οι Αθηναίοι, Καλαϊτζιάν Γιάννης – Ελευθερίου Γεωργία με RENAULT CLIO KC και χρόνο 15:39,11 παρά το μικροσυμβάν της ανάφλεξης στον τερματισμό του 1ου σκέλους που όμως αντιμετωπίσθηκε χάρη στην ετοιμότητα που επέδειξε η Οργάνωση της ΕΛΕΤΑ.
Με αφορμή την ολοκλήρωση του αγώνα η ΕΛΕΤΑ Ιωαννίνων ευχαριστεί όλους τους αγωνιζόμενους που την τίμησαν με την παρουσία τους σε τόσο δύσκολες οικονομικέ στιγμές για όλους, και επίσης ευχαριστεί το αθλητικό τμήμα του Δήμου Ιωαννιτών, τον Δήμο Δωδώνης, την Περιφέρεια Ηπείρου, τη Διεύθυνση Τροχαίας Ιωαννίνων και την Αστυνομική Διεύθυνση Περιφέρειας Ηπείρου για την άψογη συνεργασία, την Πυροσβεστική, το ΕΚΑΒ, τους Εθελοντές Σαμαρείτες και φυσικά όλους τους κριτές, τα στελέχη και τους εθελοντές που με την παρουσία τους εξασφάλισαν την ασφαλή και ομαλή διεξαγωγή του αγώνα.
Χορηγοί επικοινωνίας του αγώνα ήταν το ITV, οι εφημερίδες «Ανεξάρτητος», «Ελευθερία», «Ενημέρωση», «Πρωϊνά Νέα», «Αθλητική Γνώμη», ο διαδικτυακός τόπος EpirusOnline, και οι ραδιοφωνικοί σταθμοί Melody, Πρώτο Κανάλι και NRG 101.5 FM.
ΠΗΓΗ: http://epirusonline.gr/