Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010

Facebook εναντίον……. «ΜΠΑΛΚΟΝΙΟΥ»


Facebook εναντίον…… «ΜΠΑΛΚΟΝΙΟΥ»

Οι εκλογές στην Ελλάδα δεν θα είναι πλέον ίδιες.
Για πρώτη φορά το facebook, το twitter και τα άλλα λεγόμενα κοινωνικά δίκτυα, “κέρδισαν στα σημεία” τα παραδοσιακά μέσα διεξαγωγής της προεκλογικής εκστρατείας, την τηλεόραση, τα ραδιόφωνο και τις ανοιχτές πολιτικές συγκεντρώσεις.
Το “φαινόμενο Ομπάμα” για πρώτη φορά εμφανίστηκε δυναμικά και σε εκλογική αναμέτρηση στη χώρα μας, προοιωνίζοντας το πώς θα είναι στο μέλλον οι εκλογικές αναμετρήσεις και ο προσωπικός εκλογικός αγώνας κάθε υποψηφίου.
Facebook, twitter, flirk και αλλά κοινωνικά δίκτυα φαίνεται πως έδωσαν μια πρόσθετη δυνατότητα σε υποψήφιους περιφερειάρχες και δημάρχους να κερδίσουν, με αποκορύφωμα τον κ. Καμίνη Γιώργο στην Αθήνα.
Ο νεοεκλεγείς Δήμαρχος της πρωτεύουσας αξιοποίησε σε υψηλό βαθμό το Διαδίκτυο και τα social media και δικτύωσε πολλούς υποστηρικτές, επηρεάζοντας την...κρίσιμη μάζα των νεώτερων -και σκεπτόμενων - ψηφοφόρων και των γυναικών που "γύρισαν την πλάτη" στον κ. Κακλαμάνη.
Στη Θεσσαλονίκη ο καβγάς κ.κ. Μπουτάρη- Ανθιμου δημιούργησε... ψηφιακή πόλωση υπέρ του πρώτου.
Είναι ενδεικτικό των -χιουμοριστικών- ρεφλέξ ότι ήδη δημιουργήθηκε στο Facebook ομάδα με την ονομασία:
«Ζητείται μητροπολίτης να ορκίσει τον νέο δήμαρχο»,
σε μια εμφανή αναφορά στη σύγκρουση μεταξύ του μητροπολίτη και του Δημάρχου.
Αρκετοί ήταν οι υποψήφιοι (Δήμαρχοι και Δημοτικοί Σύμβουλοι) από τον Δήμο Πωγωνίου που έκαναν χρήση των μηνυμάτων μέσω κινητού ή δημοσιεύσεις μέσω blog ή το Facebook.