Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ


ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ
Από τον Καγιά Αθανάσιο

<<Κλέφτες>> σε λευτερώσανε!
Κλέφτες σε διοικάνε
κλέφτες σου τρώνε τα λεφτά
κι' όλα..κατά διαόλου πάνε.

Φόρους βαρείς μας βάλανε
κι' ακρίβαιναν τα είδη
δώρα-συντάξεις και μισθούς
τ΄έφαγε το φίδι.

Μαζεύουν απ' όλες τις μεριές
και μας ζητάν ακόμα
κοντεύουν να μας πάρουνε
και τη μπουκιά απ' το στόμα

Ταλαίπωρη Ελλάδα μου!

<<προσωπικά δεδόμενα>>
έτσι τα ονομάσαν
αυτοί, που στην υφήλιο
τ' όνομά μας χαλάσαν.

Γι' αυτά λοιπόν τα κόλπα τους
φτιάξαν καινούργιους νόμους
και ανωνύμως κρύβουνε
όλους τους παρανόμους.

Κλέφτες, φονιάδες και ληστές,
όλους τους βγάζουν λάδι!
και το φτωχό τσαρδάκι μας
το κάνανε ρημάδι.

Ελλάδα μου!

Μας λεν να συρρικνώσουμε
τα εισοδήματά μας!
είναι βαρύ και δύσκολο
μα θάναι και δεκτό
όταν οι τρακόσιοι της βουλής
κι αυτοί θα γίνουν Εκατό.

Αυτοί φταίνε για ότι θα μας βρεί,
για είναι αρχή ακόμα
θα μείνουμε χωρίς ψωμί
ξεβράκωτοι στο στρώμα.

Νιώθουν το φόβο της ενοχής,
αυτοί οι Τριακόσιοι
έχουν από Τριάντα Αστυνομικούς
τους λείπουν και καμπόσοι.

ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ

Γέννησες κι' ανάθρεψες
την πρώτη Δημοκρατία!
Αυτοί εκ βάθρων την ανατίναξαν
και κάναν Ληστοτρομακρατία.

Τα εργαζόμενα παιδιά
ιδρώνουν σαν εργάτες
κι αν το θες Ελλάδα μου
γίνονται αχθοφόροι!

Μ' αυτών των λίγων τα παιδιά
που ξεγλιστράν σαν γάτες
για να ξεσκάσουν μοναχά
γίνονται κουκουλοφόροι.

Για γούστο βάζουν τις φωτιές
για πλάκα τα γκαζάκια
για κέφι καίν' τ΄ αμάξια μας
τα φτωχομαγαζάκια.


Παλιά μου Ψωροκόσταινα!
κακόμοιρη Ελλάδα
με δανικά σε χρέωσαν
σε μια παλιοφυλλάδα.

Και τώρα σε πουλήσανε
στα ξένα τα ταμεία
οι κλέφτες σου τα φάγανε
και δεν σ΄αφήσαν μία.

Siemens-χρηματιστήριο
κι' αυτό το βατοπέδι
αυτά σε ξετινάξανε
σαν νάταν ναρκοπέδι.

Και φτιάχουνε επιτροπές
ψάχνοντας για τη λύση
μα σαν τα όρνια καρτερούν
ποιος να να σε ξεκοκαλίσει.

Κάνε γλυκιά Ελλάδα μου
Δρακόντεια τα μέτρα
εφάρμοσέτα και θα δεις
αρχίνησε και μέτρα
πόσους καρπούς θα δέσουν
όταν κεφάλια πέσουν.

ΚΑΓΙΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ –ΜΑΖΑΡΑΚΙ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ - 24/11/2010