Σάββατο 2 Σεπτεμβρίου 2023

Φωτίου Αθανάσιος: Θα είμαι ξανά υποψήφιος με την παράταξη του νυν Δημάρχου κ. Κωνσταντίνου Καψάλη

 

Αγαπημένοι μου συνδημότες και συνδημότισσες, φίλες μου και φίλοι Πωγωνίσιοι, για μια ακόμα φορά-αν και οι τσιούπρες μου αντιδρούν-θα είμαι υποψήφιος για το Δημοτικό συμβούλιο 2024-2029 του Δήμου Πωγωνίου με την παράταξη του νυν Δημάρχου κυρίου Κωνσταντίνου Καψάλη.

Κάποιους μπορεί να τους στεναχωρεί ή απόφασή μου και κάποιους να τους χαροποιεί.

Σε αυτά τα χρόνια κοιτάζοντας πίσω, πέρασα από όλες τις βαθμίδες της αυτοδιοίκησης.

Υπήρξα πρόεδρος Πολιτιστικού Συλλόγου, πρόεδρος 7μελούς Κοινοτικού Συμβουλίου, Δημοτικός Σύμβουλος, μέλος επιτροπών, αλλά και για πολλά χρόνια Αντιδήμαρχος στον Άνω Καλαμά και στον σημερινό Δήμο Πωγωνίου.

Ανέλαβα αρμοδιότητες στην καθαριότητα, την ανακύκλωση, τον ηλεκτροφωτισμό και διάφορες άλλες που αφορούν την καθημερινότητα των Δημοτών σε όλο τον Δήμο Πωγωνίου αλλά και τις καθ' ύλην αρμοδιότητες στην Δημοτική ενότητα Άνω Καλαμά.

Πιστέψτε με τίποτα δεν είναι τυχαίο, πέρα από την δική μου προσωπική προσπάθεια, υπήρξε και ή άριστη σχέση με τους Συλλόγους, τις Αδελφότητες, κυρίως όμως με τους Προέδρους των Κοινοτήτων που πραγματικά όλες τις ώρες του 24ωρου που χρειάστηκε είχαμε επαφή για οποιαδήποτε πρόβλημα προέκυπτε.

Όλα αυτά με την συμβολή των υπαλλήλων μας, είτε εργάτες, είτε διοικητικό και εργατοτεχνικό προσωπικό, είτε με το επιστημονικό προσωπικό, η συνεργασία μου και οι σχέσεις μου ήταν οι καλύτερες δυνατές και θέλω μέσα από αυτό το κείμενο να τους ευχαριστήσω για την πολύτιμη βοήθειά τους.

Σε ότι αφορά εμένα, τον ρόλο του Αντιδημάρχου προσπάθησα να τον τιμήσω και όχι να τον υποδυθώ κι αυτό σημαίνει πως ένιωθα περισσότερο εργάτης πάρα Αντιδήμαρχος.

Ένιωθα την ευθύνη και το άγχος για όσα μου έχουν δοθεί σαν αρμοδιότητες. Στόχος μου όμως ήταν πέρα από τα έργα που έγιναν και που έχουν δρομολογηθεί να μην φύγει κάποιος συμπολίτης μας χωρίς να έχω προσπαθήσει να λύσω το πρόβλημά του.

Πιστεύω πως μπορώ να σας κοιτάξω στα μάτια χωρίς να ντρέπομαι. Αγαπώ τον τόπο μου πολύ και μέσα μου κυριαρχεί το συναίσθημα και όχι οι πολιτικές σκοπιμότητες (εδώ είναι οι λόγοι που αποφάσισα να εμπλακώ ξανά).

Τις εξετάσεις μου τις δίνω κάθε μέρα και 'ίσως πολλές φορές να σας έχω κουράσει με τις αναρτήσεις μου αλλά ήταν μεγάλη μου ανάγκη κάποιες δράσεις μου και σκέψεις μου να τις μοιράζομαι όπως και με την σημερινή.

Έτσι λοιπόν κλείνοντας να ευχηθώ στους πολιτικούς μου "αντιπάλους" και στους συνυποψήφιους μου καλή επιτυχία και να δώσουμε έναν ωραίο και ανθρώπινο αγώνα με ευγενή άμιλλα γιατί κανείς δεν περισσεύει και σε όλους εσάς καλές επιλογές και καλές αποφάσεις με αγάπη για το όμορφο Πωγώνι μας!!!

Φωτίου Αθανάσιος

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Πωγωνίου

«Ενωτική Πρωτοβουλία Πωγωνίου»