Παρασκευή 25 Αυγούστου 2023

Αγία Μαρίνα Πωγωνίου: Μνημόσυνο μνήμης...

 


23 ολόκληρα χρόνια από την καταστροφική  φωτιά που έπληξε το Πωγώνι μας.

Μια φωτιά που στο φονικό πέρασμά της πήρε μαζί της ανθρώπινες ζωές....

Ψυχές αθώες, ψυχές Πωγωνίσιες που έφυγαν άδικα και πολύ σκληρά προσπαθώντας να σώσουν ότι αγάπησαν περισσότερο....

Ανάμεσα στα θύματα ο παππούς μου και η γιαγιά μου, ο Φόρης και η Μαρίγια ή  Φόρενα για τους περισσότερους, (οι γονείς της μητέρας μου).

Η Αγία Μαρίνα ξαναστήθηκε, τα σπίτια έγιναν, ο τόπος πρασίνισε, αλλά εσείς μας λείπετε..

Το εκκλησάκι της Παναγιάς χτισμένο εκεί που ήταν το σπιτικό σας, θα θυμίζει πάντα σε όλους το παράδειγμά σας, τη θυσία σας.

 😪 Θα σας θυμάμαι πάντα με αγάπη και ευγνωμοσύνη παππού και γιαγιά μου!!!

 🎯 ΝΑΙ  θα προσπαθήσω και θα προσπαθώ πάντα, με οποιοδήποτε κόστος  να τηρήσω την υπόσχεσή μου σε εσάς τους δύο.

Την υπόσχεση πως όσο ζω εγώ θα προσπαθώ...

Θα προσπαθώ απλά και ταπεινά, με ειλικρίνεια και απόλυτο σεβασμό σε όλα  όσα έζησα και διδάχθηκα στην Αγία Μαρίνα, για την Αγία Μαρίνα και όχι μόνο, χωρίς καρέκλες και αξιώματα..

Αυτά ας μείνουν σε αυτούς που δεν μπορούν χωρίς αυτά ...που τα κατέχουν χωρίς σκοπό, χωρίς όραμα χωρίς στόχο ...και που τρέμουν στην ιδέα πως ίσως μια μέρα τα χάσουν...

Πείτε τους πως ήδη τα έχουν χάσει ...

Αιώνια η μνήμη των δικών μου  ηρώων..

Μαρίκα Γκόνη