Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2023

Φωτίου Αθανάσιος: Ευχαριστώ τον Δήμαρχο για την εμπιστοσύνη του στο πρόσωπό μου

 


Αγαπημένοι μου συνδημότες και συνδημότισσες, το 2023 είναι μια σημαντική και απαιτητική χρονιά, καθώς είναι χρονιά βουλευτικών και δημοτικών εκλογών, αλλά και μια δύσκολη χρονιά σε οικονομικό επίπεδο καθώς πολλοί συνάνθρωποι μας δυσκολεύονται όλο και περισσότερο για τις βασικές και καθημερινές ανάγκες.

Ο Δήμος Πωγωνίου συνεχίζει ωστόσο και θα συνεχίσει να τρέχει για φέτος πάρα πολλά κοστολογημένα και δρομολογημένα έργα που αφορούν τα χωριά μας και την εξέλιξή τους.

Μέρος αυτής της προσπάθειας συνεχίζω και εγώ από την δική μου πλευρά έπειτα από την ανανέωση της θητείας μου ως Αντιδήμαρχος.

Ευχαριστώ τον Δήμαρχο για την εμπιστοσύνη του στο πρόσωπό μου, τους συναδέλφους στο Δημοτικό Συμβούλιο, τους Προέδρους και τα τοπικά συμβούλια, τους υπαλλήλους του Δήμου μας για την καλή συνεργασία που έχουμε, πολύ περισσότερο όμως ευχαριστώ τους πολίτες του Δήμου, όλους εσάς για την αποδοχή και τα ειλικρινή καλά λόγια που εισπράττω αλλά και τις σημαντικές παρατηρήσεις που μου μεταφέρετε με κάθε ευκαιρία στην καθημερινή επικοινωνία που έχουμε.

Ελπίζω να μην σας κούρασα με το μακροσκελές κείμενό μου αλλά νιώθω την ανάγκη κάθε φορά να το μοιραστώ μαζί σας.

Καλή δύναμη σε όλους μας!