Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2021

Θανάσης Φωτίου: Δεσμεύομαι να συνεχίσω με την ίδια διάθεση στο έργο που αναλογεί στις ευθύνες μου

 


Αγαπημένοι μου συνδημότες και συνδημότισσες, φίλες μου και φίλοι Πωγωνίσιοι.

Θέλω να ευχαριστήσω τον Δήμαρχο Πωγωνίου Κώστα Καψάλη για την έμπρακτη εμπιστοσύνη του στο πρόσωπό μου καθώς μετά τον ορισμό των Αντιδημάρχων παραμένω στα καθήκοντά μου.

Επίσης ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους εσάς που με στηρίζετε όλα αυτά τα χρόνια.

Δεσμεύομαι να συνεχίσω με την ίδια διάθεση στο έργο που αναλογεί στις ευθύνες μου αλλά και στα γενικότερα ζητήματα που αφορούν τον Δήμο μας.

Χρόνια πολλά με υγεία σε όλους μας για την σημερινή ημέρα των Θεοφανείων.

Αν και δεν μπορούμε λόγω των ειδικών συνθηκών της πανδημίας να την γιορτάσουμε όπως αρμόζει, ελπίζουμε να μας δώσει τη φώτιση και εφέτος!

Θανάσης Φωτίου

Αντιδήμαρχος Πωγωνίου