Παρασκευή 5 Ιουλίου 2019

Άρθρο της υποψήφιας Βουλευτή της Ν.Δ Ν. Ιωαννίνων κας Μαρίας Τσολάκη για τα προβλήματα ανασφάλειας στην περιοχή του Πωγωνίου


Αγαπητοί μου συμπατριώτες
Με εκφρασμένες ευαισθησίες, δράσεις, πρωτοβουλίες και διεκδικήσεις για την ιδιαίτερη πατρίδα μου το Πωγώνι, πορεύτηκα σταθερά όλα αυτά τα χρόνια και ειδικά όταν υπηρέτησα τον τόπο μου στο παρελθόν από τη θέση του Περιφερειακού Συμβούλου και του Αντινομάρχη Ιωαννίνων.
Ως δικηγόρος, επί 19 χρόνια υπερασπίστηκα υποθέσεις πολλών συμπατριωτών μου απ το Πωγώνι και οι δεσμοί μου μαζί τους διατηρήθηκαν σε βάθος χρόνου.
Είναι ένας τόπος που πάντα θα έλκει το ενδιαφέρον μου λόγω της μακράς ταλαιπωρίας που έχει υποστεί στο παρελθόν, τόσο από κατακτητές του που ρήμαξαν την ευλογημένη αυτή γη και τους ανθρώπους της, όσο και από σύγχρονες μάστιγες της κοινωνίας, όπως είναι η εγκατάλειψη των νέων κυρίως ανθρώπων της περιοχής προς αναζήτηση μιας καλύτερης τύχης σ άλλους τόπους.
Κι η ερημοποίηση χτύπησε ήδη την πόρτα του!
Για να παραμείνουν όμως οι νέοι άνθρωποι στην ύπαιθρο ή για να επανέλθουν, θα πρέπει η Πολιτεία να μεριμνήσει για να δοθούν τα κατάλληλα κίνητρα. Επενδύσεις στην περιοχή για δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, γεωπόνοι που θα κατευθύνουν προς ποια νέα είδη καλλιεργειών θα πρέπει να στραφούν οι νέοι που είναι περιζήτητες στην αγορά κι επιφέρουν κέρδος, άμεσα μέτρα στήριξη της πτηνοκτηνοτροφίας της περιοχής, κ.α. για τα οποία σκοπεύω να ασκήσω πιέσεις προς πάσα κατεύθυνση κι όπου χρειαστεί για την καταπολέμηση της ερημοποίησης του Πωγωνίου μας, ζήτημα που στέκει ψηλά στην ατζέντα των προτεραιοτήτων μου.
Μία επιπλέον πληγή του τόπου είναι η ρύπανση του μεγαλύτερου ποταμού της Ηπείρου. Του Καλαμά. Ζωοδότη κάποτε των παρακαλάμιων περιοχών και του Πωγωνίου κι αποδέκτη πλέον βιομηχανικών αποβλήτων, λιπασμάτων και φυτοφαρμάκων. Παρά τις δεκάδες παρεμβάσεις και εκκλήσεις της Περιφέρειας Ηπείρου και της Δημοτικής Αρχής της περιοχής για το θέμα, κάποιοι εξακολουθούν να μην συμμορφώνονται. Δεσμεύομαι, ότι αν εκλεγώ, θα επιληφθώ προσωπικά του θέματος και δεν θα επαναπαυτώ έως ότου αποκατασταθεί.
Η Ασφάλεια των κατοίκων της περιοχής είναι ένα ακόμα φλέγον θέμα. Με ελλειπή Αστυνομικά Τμήματα Φύλαξης δεν είναι δυνατόν να υπάρξει σωστή Αστυνόμευση στο Πωγώνι.
Επιπλέον ο εκσυγχρονισμός των Σωμάτων Ασφαλείας μας είναι άκρως απαραίτητος καθώς και η αναβάθμισή τους, ειδικά σε μία παραμεθόριο - επιμεθόριο περιοχή όπως το Πωγώνι, για να μπορεί επιτέλους η Αστυνομία να κάνει τη δουλειά της.
Είμαι κόρη αστυνομικού και γνωρίζω καλά τι σημαίνει να μην αισθάνεσαι ασφαλής στο σπίτι σου επειδή το Κράτος δεν φροντίζει γι αυτό.
Ότι προανέφερα είναι μόνο η αρχή των προτεραιοτήτων μου για την ιδιαίτερη πατρίδα μου το Πωγώνι. Ως νέος άνθρωπος με όραμα και φιλοδοξίες για τον τόπο του που δικαιούται να γνωρίσει την άνθιση και την ανάπτυξη που του αξίζει, θα παλέψω με όλες μου τις δυνάμεις για να τα καταφέρω.
Ζητώ πρωτίστως τη στήριξή σας και μετά την ψήφο σας κι αφήνω την προσπάθειά μου στη διάθεσή σας!