Τετάρτη 12 Ιουνίου 2019

Παπαηλίας Χρυσοβαλάντης-Ηλίας: Ευχαριστήρια επιστολή


Μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της Εκλογικής Διαδικασίας της 26ης Μαΐου θα ήθελα μέσα από τα βάθη της Ψυχής μου, να Ευχαριστήσω όλους τους Πολίτες του Πωγωνίου. Αυτούς που με τίμησαν με την Ψήφο τους αλλά και αυτούς που δυστυχώς δεν μπόρεσα να κερδίσω με τις ιδέες μου και την πολιτική μου επιχειρηματολογία. 
Θέλω Επίσης να ευχαριστήσω τον Επικεφαλής της Παράταξης “ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΓΩΝΙ” Κύριο ΝΤΟΤΗ Δημήτριο, ο οποίος με συμπεριέλαβε στο Ψηφοδέλτιο της Παράταξης και μου έδωσε την ευκαιρία να αναδειχθώ πρώτος σε ψήφους στον Δήμο Πωγωνίου.
Θέλω να δηλώσω πως η ημέρα της Κυριακής της 26ης Μαΐου ήταν απλά μία Πολιτική Αναμέτρηση η οποία έδωσε στους Πωγωνίσιους το δικαίωμα να εκφραστούν και να επιλέξουν την Δημοτική Αρχή την οποία εμπιστεύονται.
Ο Αγώνας όμως απέναντι στα Προβλήματα της καθημερινότητας συνεχίζετε.
Από την πλευρά μου θα ήθελα να σας διαβεβαιώσω πως είτε εντός του Δημοτικού Συμβουλίου, είτε εκτός, θα βρίσκομαι δίπλα σε όλους τους Πωγωνίσιους, σε κάθε τους ανησυχία, σε κάθε τους πρόβλημα, σε κάθε τους δραστηριότητα και σε κάθε νέο τους εγχείρημα. Θα βρίσκομαι στο πλευρό της Δημοτικής Αρχής, αν και εφόσον το έργο της και οι κινήσεις της διέπονται από ανιδιοτελή διάθεση για να ωφελήσει το Πωγώνι και θα είμαι αντίμαχος της όταν παρατηρώ ενέργειες οι οποίες πορεύονται σε λάθος κατεύθυνση. Όχι όμως απέναντι στην Δημοτική Αρχή ως αρνητής των πάντων και ως επουράνιος Κριτής αλλά ως ο αντίθετος Πόλος ο οποίος θα παρουσιάζει ιδέες, οράματα και λύσεις για όφελος του Πωγωνίου.

Με Τιμή
Χρυσοβαλάντης-Ηλίας ΠΑΠΑΗΛΙΑΣ