Τρίτη 7 Μαΐου 2019

Ζαφειροπούλου Νανά: Ψεύδονται όσοι διαδίδουν ότι ο κ. Νικόπουλος δεν έχει καμία σχέση με το Πωγώνι


Αγαπητές φίλες Αγαπητοί φίλοι εύχομαι από καρδιάς Χρόνια πολλά με υγεία αγάπη και αλληλεγγύη, Χριστός Ανέστη.
Ο λόγος που και σήμερα φιλοξενεί το άρθρο μου το parakalamoscity είναι διότι από τη μέρα που ασχολούμαι με τα κοινά υπηρετώ ξεκάθαρα την απόλυτη διαφάνεια και έχοντας ακόμη τα δικαιώματά μου στο δήμο Πωγωνίου.
Παρά το γεγονός του ότι είμαι υποψήφια στη Β΄ Αθηνών θα ήθελα να σας γνωρίσω τούτο το θέμα αφορά την άρτια και ξεκάθαρη θέση του φίλου συναγωνιστή κ. Γιάννη Νικοπούλου όπου θα είναι υποψήφιος δήμαρχος για το δήμο Πωγωνίου.
Με μεγάλη έκπληξη άκουσα πολλά γύρω από το όνομά του, για παράδειγμα ότι δεν έχει καμία σχέση με το Πωγώνι, το αποφάσισε ξαφνικά δεν ξέρει κάποιο χωριό, δεν ξέρει τα προβλήματα του τόπου και γενικώς άκουσα απαράδεκτα και άδικα λόγια από ανθρώπους που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι ο αριβισμός η προβολή και η πολυπόθητη καρέκλα.
Σε αυτό το σημείο οφείλω να ομολογήσω ότι όταν ήμουν αντιπρόεδρος στην τοπική της Νέας Δημοκρατίας του Δήμου Πωγωνίου όλα τα μέλη επισκεφτήκαμε τον κ. Νικόπουλο στο γραφείο του στην περιφέρεια με σκοπό να τον παρακαλέσουμε να μας κάνει την τιμή να ηγηθεί του ψηφοδελτίου μας, ενός δεξιού ψηφοδελτίου.
Και ο νοών νοείτω, αλλά δυστυχώς για προσωπικούς λόγους εκείνο το διάστημα δεν μπόρεσε παρόλα αυτά μας είχε αφήσει ελεύθερο το ενδεχόμενο να τον εντάξουμε στο ψηφοδέλτιό μας σαν υποψήφιο δημοτικό σύμβουλο και γιατί όλο αυτό διότι αγαπητοί μου από τότε ήταν ειλικρινής ήξερε ότι δεν έχει τις δυνάμεις που απαιτούνται προκειμένου να κάνει το καλύτερο δυνατό έργο σαν δήμαρχος.
Δυστυχώς έμαθα ότι οι ίδιοι οι άνθρωποι που τον εκλιπαρούσαν τότε σήμερα λένε ανυπόστατα λόγια χωρίς κανένα έγκυρο επιχείρημα επαναλαμβάνω ότι υπηρετώ τη διαφάνεια δεν έχω κανένα προσωπικό όφελος, αλλά θα έπρεπε κάποιος να βγει και να πει ότι στις προηγούμενες εκλογές όλη η ομάδα για πάνω από μία ώρα τον παρακαλούσαμε να ηγείται του ψηφοδελτίου μας που θα εκπροσωπούσε και τη Νέα Δημοκρατία.
Συμφωνώ και επαυξάνω ότι στην τοπική αυτοδιοίκηση δεν θα πρέπει να είναι κανείς κομματικοποιημένος αλλά με λύπη μου διαπίστωσα ότι με περίσσιο θράσος κάποιοι απαξιώνουν τα πάντα για ποιο λόγο.
Μα για ένα θεσμικό ρόλο δεν θέλω να κουράσω άλλο θα ήθελα να ευχηθώ καλή επιτυχία σε όλους όσους αγωνίζονται από καρδιάς σε όλους όσους θέλουν να πάνε τον τόπο μπροστά γιατί όταν προσπάθησα εγώ βρήκα πολλές πόρτες κλειστές και για αυτό και αποχώρησα τα συμπεράσματα και οι προβληματισμοί δικοί σας.
Είμαι πάντα στη διάθεσή σας προκειμένου να βρεθούμε και να κάνουμε μία ξεκάθαρη κουβέντα από όποιο χώρο και να προέρχεται κανείς ευχαριστώ θερμά και πάλι για τη φιλοξενία.

Νανά Ζαφειροπούλου
Υποψήφια Βουλευτής Β΄ Αθηνών
Νότιου Τομέα