Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2019

Νανά Ζαφειροπούλου: Πρώτα και πάνω από όλα είναι ο άνθρωπος


Χαιρετώ και εύχομαι χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλες και σε όλους με υγεία αγάπη και αλληλεγγύη.
Θα μου επιτρέψετε να σταθώ στην τελευταία μου ευχή όπου για ακόμη μία φορά και μετά από 11 χρόνια παραμονής μου στο Κρυονέρι Πωγωνίου Ιωαννίνων διαπίστωσα με μεγάλη μου λύπη ότι η αλληλεγγύη είναι απούσα και ξανά παίζει κάποιο ιδιαίτερο ρόλο μόνο όταν πρόκειται για προεκλογικό αγώνα.
Θα είμαι όσο πιο σύντομη μπορώ.
15 μέρες τώρα είμαι αποκλεισμένη στο Κρυονέρι του δήμου μας, όπου ενώ έγιναν κάποιες προσπάθειες μετά από 50 τουλάχιστον τηλεφωνήματα στους αρμόδιους, έστειλαν τρεις φορές ακατάλληλα εκχιονιστικά τα οποία χειροτέρεψαν την κατάσταση που οδηγεί στην πρόσβαση του σπιτιού μου.
Αναφέρω έτσι απλά ότι συντρέχουν σοβαροί λόγοι υγείας και ότι κατά την ταπεινή μου άποψη θα έπρεπε να έχει προτεραιότητα, από συνεδριάσεις για τα ίδια και τα ίδια και εκδηλώσεις που ενισχύουν τις δημόσιες σχέσεις, τώρα ιδίως με την κοπή της πίτας ....
Αλλά επειδή και στο παρελθόν έχω αναρτήσει στο φιλόξενο κατά τα άλλα ΠαρακάλαμοςCity κάνω έκκληση σε όσους έχουν διάθεση ανθρωπιά και αλληλεγγύη με ευκαιρία την έναρξη της νέας χρονιάς να αναθεωρήσουν λίγο τις προτεραιότητες.
Θα μπορούσα να γράψω πολλά όπως για παράδειγμα το γεγονός του ότι έχει εγκριθεί μία αίτησή μου με όλες τις νομότυπες διαδικασίες από διετίας και δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα και πολλά άλλα.
Τα δικαιώματά μου εξακολουθούν να βρίσκονται στο δήμο Πωγωνίου και ευελπιστώ να εμπεδώσουν την ανάρτηση αυτή όλοι όσοι μπορούν να κατανοήσουν τι σημαίνει συναίσθηση. Διότι η εξουσία, ξέρουμε όλοι μας τί σημαίνει, ξέρω ότι δεν το επιθυμεί αλλά δεν μπορώ να μην αναφερθώ στον κύριο Δημήτρη Μαυρογιώργο, ο οποίος από την αρχή του αγώνα μου 24 ώρες το εικοσιτετράωρο είναι δίπλα μου και τον ευχαριστώ από τα βάθη της ψυχής μου.
Παραδειγματιστείτε από αυτόν τον άνθρωπο μόνο κέρδος θα έχετε.
Να είστε καλά και να θυμάστε ότι πρώτα και πάνω από όλα είναι ο άνθρωπος.

Αθήνα-Νανά Ζαφειροπούλου
Υποψήφια με τη Νέα Δημοκρατία στη Β΄ Αθηνών Νοτίων Προαστίων
Συνεργάτιδα στον τομέα υγείας