Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2018

Ζότα Άρσεν: «Αγροτικός Αστέρας η ομάδα της καρδιάς μου,… ευχαριστώ τους πάντες για τις όμορφες στιγμές…»


Παρελθόν από τον Αγροτικό Αστέρα Άνω Καλαμά αποτελεί ο Αρσένιο Ζότα.

Με ανακοίνωση του ο Αρσένιο Ζότα ευχαριστεί τους ανθρώπους του Αγροτικού Αστέρα Άνω Καλαμά, τη φανέλα του οποίου φόρεσε για σχεδόν 16 χρόνια.

 «Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλες τις διοικήσεις, τους προπονητές και τους συμπαίκτες μου, που συνεργαστήκαμε όλα αυτά τα χρόνια.
Δυστυχώς κάποιες οικογενειακές υποχρεώσεις και οι απαιτήσεις της ομάδας, με πολλές προπονήσεις και εκτός χωριού, μιας και φέτος κάνει πρωταθλητισμό, με αναγκάζουν να μην μπορώ να την ακολουθήσω όπως θα έπρεπε.
Η ομάδα του Αγροτικού Αστέρα θα είναι πάντα η ομάδα μου, αφού ο Παρακάλαμος είναι το χωριό μου και εδώ έκανα τα πρώτα μου ποδοσφαιρικά βήματα.
Σε αυτή την ομάδα έζησα καλές και άσχημες στιγμές, αλλά οι καλές είναι πολύ περισσότερες. Από τις ανόδους κατηγοριών, από Γ΄ στη Β΄ κι από Β΄ στην Α΄, μέχρι τον τελικό Κυπέλλου και την κατάκτηση του Σούπερ Καπ.
Εύχομαι τα καλύτερα στην ομάδα του Αγροτικού Αστέρα, που πάντα θα είναι στη καρδιά μου!!!»