Σάββατο 29 Ιουνίου 2013

Παίχτης του ΠΑΣ για τα επόμενα τρία χρόνια, ο Ολλανδός Βισέντο

Την απόκτηση του Ολλανδού επιθετικού Τσάρλτον Χουάν Βισέντο για τα επόμενα τρία χρόνια ανακοίνωσε ο ΠΑΣ Γιάννενα.
 Ο 22χρονος ποδοσφαιριστής αγωνιζόταν για τέσσερα χρόνια στην Ντεν Χάαγκ.
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση των Ηπειρωτών "διακρίνεται για την ταχύτητα και την ευχέρειά του στο σκοράρισμα".
Είναι διεθνής με τις εθνικές ομάδες νέων και ελπίδων της Ολλανδίας.
Μετά την υπογραφή του συμβολαίου του δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα της ΠΑΕ: "Είμαι πολύ ικανοποιημένος  και ελπίζω να βοηθήσω την ομάδα. Έχω ακούσει τα καλύτερα λόγια για τον ΠΑΣ Γιάννινα και ξέρω ότι είναι μια ομάδα που δίνει ευκαιρίες στους νέους να διακριθούν. Χαίρομαι  που θα είμαι μέλος της και θα συμμετέχω στην προσπάθειά ώστε να πραγματοποιήσει μια εξίσου καλή πορεία και την  φετινή  περίοδο. Ευχαριστώ τον πρόεδρο και τον προπονητή για την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν".
Ταυτόχρονα, ο "Άγιαξ της Ηπείρου" προώθησε στην πρώτη ομάδα το νεαρό Άρμπεν Μουσκάι, ο οποίος υπέγραψε πενταετές συμβόλαιο.
Ο 19χρονος ποδοσφαιριστής αγωνίσθηκε στις ακαδημίες του ΟΣΦΠ και πέρυσι εντάχθηκε στα τμήματα υποδομών της ΠΑΕ  ΠΑΣ Γιάννινα. Είναι διεθνής με τις εθνικές ομάδες U17, U19, U20 της εθνικής Αλβανίας.
Μετά την υπογραφή του συμβολαίου, ο Μουσκάι δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα της ΠΑΕ: "Είμαι πολύ χαρούμενος που θα αγωνιστώ με την ομάδα του ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ Θέλω να ευχαριστήσω  τον πρόεδρο και τον προπονητή για την ευκαιρία που μου δίνουν, τον γενικό αρχηγό Λευτέρη Ντούσκο  και τον προπονητή μου στην Κ20 Γιάννη Τάτση με τον οποίο δουλέψαμε μαζί και ελπίζω να τον δικαιώσω".