Η φέτα ΔΩΔΩΝΗ συνέχισε να πωλείται επώνυμα στη διεθνή αγορά και να κρατάει, και με τις τιμές του 2011, τη θέση της υψηλότερης τιμής φέτας της Ελλάδας. Η αύξηση των πωλήσεων, ήρθε κυρίως με την εισαγωγή νέων κωδικών, την είσοδο σε νέες αλυσίδες σε υπάρχουσες αγορές και την συμμετοχή της ΔΩΔΩΝΗ Α.Ε στις Διεθνής Εκθέσεις, σύμφωνα με όσα αναφέρουν στελέχη της επιχείρησης.
Η ΔΩΔΩΝΗ Α.Ε, παρά την κρίση, παραμένει η μεγαλύτερη παραγωγός φέτας και κορυφαία εξαγωγέας τυροκομικών προϊόντων της χώρας, μία διεθνοποιημένη εταιρεία, σε διαρκή ανάπτυξη, στην αιχμή της τεχνολογίας όσον αφορά στο βιομηχανικό της εξοπλισμό, διατηρώντας μία συνεχή κερδοφορία, με υψηλότατα πρότυπα διασφάλισης της ποιότητας.
Έχει συμβάλλει τα μέγιστα στην εθνική οικονομία και η ιστορική της προσφορά στη διατήρηση του κτηνοτροφικού κεφαλαίου της Ηπείρου είναι ανυπολόγιστη.
Η φέτα ΔΩΔΩΝΗ εξάγεται σε 32 χώρες σ’ ολόκληρο τον κόσμο, διαθέτει σοβαρά μερίδια στις αγορές της, και είναι τοποθετημένη σε πλήθος αλυσίδων τροφίμων. Η μοναδικότητά της βασίζεται στην αλυσίδα αξίας, που χαρακτηρίζεται από περιβαλλοντική αγνότητα, γευστική παράδοση, σύγχρονη πιστοποιημένη τεχνολογία, σφραγίδα ποιότητας, προστατευόμενη ονομασία προέλευσης.
«Η ΔΩΔΩΝΗ Α.Ε δίνει μάχες καθημερινά, για να διατηρήσει ένα δίκαιο επίπεδο τιμής για τη φέτα ΠΟΠ, τηρώντας αυστηρά τις προδιαγραφές παραγωγής και ποιότητας. Η Ελληνική φέτα είναι σήμερα το μοναδικό ΠΟΠ τυρί που πωλείται λιανικώς στη διεθνή αγορά ακόμη και χαμηλότερα από τις απομιμήσεις του!», αναφέρει ο κ. Χρ. Σταθόπουλος, οικονομικός διευθυντής της ΔΩΔΩΝΗ.
Η θέση της συνεταιριστικής γαλακτοβιομηχανίας στην παγκόσμια αγορά είναι εξέχουσα, καθώς η εταιρεία κινείται στο premium τμήμα της παγκόσμιας αγοράς και τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τη θέση της είναι τα εξής:
• Δεσπόζουσα θέση στις ελληνικές εξαγωγές.
• Υψηλή αναγνωρισιμότητα του σήματος ΔΩΔΩΝΗ (ως σήμα ποιότητας)
• Θετική εξέλιξη πωλήσεων διαχρονικά.
• Πολλή καλή τοποθέτηση στα διάφορα τμήματα αγοράς (ethnic και λιανεμπόριο).
Η θέση της στο ράφι
Η φέτα ΔΩΔΩΝΗ είναι τοποθετημένη, επώνυμα, σε πάνω από 100 αλυσίδες λιανεμπορίου σε Ευρώπη, Αυστραλία, ΗΠΑ και Ασία, ενώ από τα στατιστικά της EUROSTAT προκύπτει ότι κυριαρχεί στην εξαγόμενη ελληνική φέτα στην Αυστραλία, «γεγονός το οποίο οδήγησε στην διεύρυνση της συνεργασίας μας και με δεύτερο ειδικό συνεργάτη για την συγκεκριμένη αγορά. Συγκεκριμένα, 7 στους 10 καταναλωτές ελληνικής φέτας επιλέγουν ΔΩΔΩΝΗ, αφού το μερίδιό της υπερβαίνει το 70% στις ελληνικές εξαγωγές φέτας στην Αυστραλία. Το υπόλοιπο μοιράζονται οι λοιποί Έλληνες παραγωγοί, που κινούνται κυρίως στο Ethnic παντοπωλείο και στο HOREGA. Υψηλό μερίδιο, κατέχει η ΔΩΔΩΝΗ στις συνολικές εξαγωγές φέτας προς τις υπόλοιπες τρίτες χώρες: στις ΗΠΑ, στις νέες αγορές Κίνας, Ινδίας και Ουκρανίας, στην Ταϊλάνδη, στη Ν. Αφρική και στα Η.Α.Ε», εξηγεί ο κ. Σταθόπουλος.
Στις συνολικές εξαγωγές προς την ΕΕ, πρέπει να σημειωθεί και ιδιαίτερα στην ethnic αγορά, ότι η ΔΩΔΩΝΗ έχει μερίδιο το οποίο αγγίζει το 25%, ενώ μικρότερο μερίδιο αγοράς έχει σε ώριμες για το προϊόν αγορές με υψηλό ποσοστό private label στο λιανεμπόριο, όπως στο Ηνωμένο Βασίλειο, Ιταλία, Αυστρία, Σουηδία.
Σχεδόν το 100% των ελληνικών εξαγωγών κατέχει η εταιρεία στις νέες αγορές της Τσεχίας, Σλοβακίας και Πορτογαλίας εξίσου υψηλό στην Ισπανία, όπου διέβλεψε πρώτη τις ευκαιρίες τοποθέτησης στις αγορές, ενώ ιδιαίτερα υψηλά μερίδια έχει και σε Ολλανδία, Βέλγιο και στη νέα αγορά της Φινλανδίας.
Αξιοσημείωτο, ότι οι εξαγωγές φέτας ΔΩΔΩΝΗ αντιστοιχούν στο 10% των ελληνικών εξαγωγών της κατηγορίας, ενώ οι συνολικές πωλήσεις ανέρχονται στo 25% των ετήσιων συνολικών πωλήσεων σε αξία.
Η αύξηση πωλήσεων, επιτυγχάνεται κυρίως με την εισαγωγή νέων κωδικών, την είσοδο σε νέες αλυσίδες σε υπάρχουσες αγορές και την συμμετοχή της ΔΩΔΩΝΗ Α.Ε στις Διεθνής Εκθέσεις: FANCY FOOD- ΗΠΑ, ANUGA στην Γερμανία, SIAL στη Γαλλία, GULFOOD στο Ντουμπάι, PRODEXPO στη Μόσχα από τις μεγαλύτερες Εκθέσεις τροφίμων στον κόσμο.
ΠΗΓΗ: http://www.paseges.gr