Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ "ΨΕΜΑΤΑ"

Δεν ενδιαφέρει κανένα αν ο κ. Στεργίου παραιτηθεί και πολύ περισσότερο εμένα κ. Φωτίου.

Δεν μπορώ όμως να καταλάβω την επίθεσή σου στο πρόσωπό μου, είμαι υποχρεωμένος όμως και λόγω της θέσης μου να απαντήσω στις ανακρίβειες που γράφεις.
Συνδικαλιστής ήμουν και είμαι γιατί με επέλεξαν και με ψήφισαν οι συνάδελφοί μου.
Όσο αφορά τους δύο φορείς που αναφέρεις ότι πληρώνομαι , σου απαντώ ότι έχεις μεσάνυχτα και δεν γνωρίζεις τον Καλλικράτη.
Τις παροιμίες κράτα τες για τον εαυτό σου, πιστεύω ότι σου ταιριάζουν.
Εγώ προσωπικά δεν αισθάνομαι ούτε καπετάνιος αλλά ούτε γύφτος (χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν και το έχω αποδείξει ότι δεν είμαι ρατσιστής).
Την 20ετή πορεία μου κ Φωτίου στην Αυτοδιοίκηση την γνωρίζουν οι συνδημότες μας και την κρίνουν με κριτήρια που ο καθένας θέλει.


Δεν θα σε ακολουθήσω στον κατήφορο......
Είμαι εδώ για να υπηρετώ τους συνδημότες μου με αρχές και αξίες χωρίς διακρίσεις και αποκλεισμούς και πάντα σε συνεργασία με τον Δήμαρχό μας κ. Καψάλη.
Πολύ θα σε παρακαλέσω λοιπόν όταν αναφέρεσαι στο πρόσωπό μου, θα με αποκαλείς με το ονοματεπώνυμό μου και τα (Χρηστάκη κ.λ.π δεν σου τα επιτρέπω) κράτα τα για σένα και τους κολλητούς σου.


ΧΡΗΣΤΟΣ Ν. ΓΚΟΓΚΟΣ
ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΩΓΩΝΙΟΥ