
Στο «σφυρί» βγαίνουν μέσα στο 2011 τα 40 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας με την κυβέρνηση ήδη να αναζητεί σύμβουλο ο οποίος θα αξιολογήσει τον τρόπο με τον οποίο θα προχωρήσει η ιδιωτικοποίηση των αερολιμένων της χώρας χωρίς να δημιουργηθούν μονοπωλιακές καταστάσεις.
Με στόχο στο τέλος του 2011 να έχει προχωρήσει η σχετική διαδικασία ο σύμβουλος που θα επιλεγεί θα προτείνει τον τρόπο που θα ομαδοποιηθούν τα 40 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας, και θα αναζητηθούν τα 2 δισ. ευρώ που υπολογίζεται ότι είναι οι αναγκαίοι πόροι για την αναβάθμιση των ελληνικών αεροδρομίων.
Ο ιδιώτης επενδυτής θα αναλάβει τη διοίκηση, τη λειτουργία, τη διαχείριση, την επέκταση, την ανάπτυξη, τη συντήρηση και την εκμετάλλευση, αλλά η ιδιοκτησία θα παραμένει στο Δημόσιο.
Τα δύο αεροδρόμια που δεν θα συμμετέχουν στη διαδικασία ομαδοποίησης είναι ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, αλλά και ο νέος αερολιμένας του Καστελίου που έτσι κι αλλιώς θα είναι σε ιδιωτικά χέρια.