Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011

ΜΑΘΗΤΕΣ: Πρόβλημα στην ανάγνωση


Προβλήματα στην ανάγνωση, τα μαθηματικά και τις φυσικές επιστήμες, αντιμετωπίζει ένας στους πέντε Έλληνες μαθητές, σύμφωνα με τα στοιχεία του ΟΟΣΑ.
Πρόκειται για ένα πολύ σοβαρό θέμα, καθώς η συγκεκριμένη αδυναμία, οδηγεί σε αποκλεισμό από την αγορά εργασίας και δυσκολίες ένταξης στην κοινωνία.
Στην Ελλάδα το 2009 το 21,3% των μαθητών παρουσίαζε χαμηλό επίπεδο αλφαβητισμού. Το ποσοστό είναι ελαφρά υψηλότερο από το μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Το επίπεδο των Ελλήνων μαθητών έχει επηρεαστεί από την μέθοδο της παπαγαλίας που εξακολουθεί να κυριαρχεί στα ελληνικά σχολεία.