Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2019

Δήμος Πωγωνίου: Ορίστηκαν οι νέοι αντιδήμαρχοι


Με την υπ’ αριθμ. 971/2019 απόφαση του Δημάρχου Πωγωνίου κ. Κωνσταντίνου Καψάλη, ορίστηκαν οι αντιδήμαρχοι ως εξής:
1. Κουκουλάρης Στυλιανός:  Αντιδήμαρχος Προγραμματισμού -  Τεχνικών έργων -  Προμηθειών και υπεύθυνος Δ.Ε. Λάβδανης και Πωγωνιανής.
2. Σιούτης Μιχαήλ: Αντιδήμαρχος Οικονομικών – Διοικητικών Υπηρεσιών – Κοινωνικής Προστασίας και υπεύθυνος Δ.Ε. Καλπακίου.
3. Γαλίτσης Νικόλαος: Αντιδήμαρχος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης και Εμπορίου και υπεύθυνος Δ.Ε. Δελβινακίου.
4. Γκέγκας Κωνσταντίνος: Αντιδήμαρχος Πολιτικής προστασίας – Διαχείρισης μηχανημάτων και υπεύθυνος Δ.Ε. Άνω Πωγωνίου.
5. Φωτίου Αθανάσιος: Αντιδήμαρχος Καθαριότητας, Ανακύκλωσης &  Φωτισμού, υπεύθυνος Δ.Ε. Άνω Καλαμά.

ΕΚ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΩΓΩΝΙΟΥ
***
ΑΠΟΦΑΣΗ   ΔΗΜΑΡΧΟΥ   971/2019

Ο  Δήμαρχος Πωγωνίου
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις του Ν. 3463/2006 «Κύρωση Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων» (ΦΕΚ Α 114/8.6.2006), όπως ισχύει.
2. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/ 2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (ΦΕΚ 87/τ.Α'/07-06-2010),  όπως αντικαταστάθηκε από την παρ.1 του άρθρου 68 του Ν.4555/18)
 3. Τις  διατάξεις του άρθρου 68 του ν.4555/2018, οι οποίες αντικατέστησαν τις διατάξεις του άρθρου 59 του ν.3852/2010, αναμορφώθηκε ο προβλεπόμενος αριθμός των αντιδημάρχων με βάση τον μόνιμο πληθυσμότου δήμου (παρ. 12 άρθρο 283 ν.3852/2010, όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 68 του ν.4604/2019), όπως αυτός εμφανίζεται στους επίσημους πίνακες των αποτελεσμάτων της τελευταίας απογραφής πληθυσμού, που έχουν κυρωθεί και δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (Αριθμ.11247/28.12.2012 απόφαση του Προέδρου της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (Β’ 3465), όπως τροποποιήθηκε με την αριθμ.ΓΠ-191/20.3.2014 όμοια απόφαση (Β’ 698). (ΥΠ.ΕΣ. εγκ.82/59633/20.08.2019)


4. Το γεγονός ότι σύμφωνα με τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2011 της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΦΕΚ 3465/Β/28-12-2012 για το Δήμο Πωγωνίου, ο πληθυσμός του ανέρχεται στους 8.960 κατοίκους και έξι (6) Δημοτικές Ενότητες.
5. Την Αρ. Εγκυκλιου 82/2019 του ΥΠΕΣ.
6. Την αριθ. 104/2019 απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Ιωαννίνων αριθμός πράξης 153/2019 με την οποία ανακηρύχθηκαν οι Δημοτικοί Σύμβουλοι του Δήμου Πωγωνίου κατά τις εκλογές του Μαΐου 2019.
7. Την ανάγκη επίτευξης συντονισμού κατά την άσκηση της δημοτικής διοίκησης και του δημοτικού έργου γενικότερα.
8.  Την ανάγκη για την  εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου Πωγωνίου.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
Α.   Ορίζει τους Αντιδημάρχους του Δήμου Πωγωνίου, με θητεία, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, έως 31/12/2020, μεταβιβάζοντας σε αυτούς συγκεκριμένες αρμοδιότητές του, όπως παρακάτω:
1) Ορίζει Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Κουκουλάρη Στυλιανό  του Χαραλάμπους, στον οποίο παρέχεται αντιμισθία και του μεταβιβάζει:
Καθ΄ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Προγραμματισμού -  Τεχνικών έργων -  Προμηθειών
α. Θα έχει την εποπτεία και ευθύνη του Αυτοτελούς τμήματος προγραμματισμού, οργάνωσης και πληροφορικής του Δήμου Πωγωνίου  (που περιγράφονται στο άρθρο 7   του Ο.Ε.Υ. του Δήμου Πωγωνίου  (ΑΔΑ: ΨΡ9ΩΩ1Ω- 0ΒΦ))
β. Επίσης τις αρμοδιότητες του γραφείου Πολεοδομίας και  γραφείου Προμηθειών, υλικού εξοπλισμού και υπηρεσιών (όπως αυτές περιγράφονται   στο άρθρο 11 του Ο.Ε.Υ. του Δήμου Πωγωνίου  ΑΔΑ: ΨΡ9ΩΩ1Ω- 0ΒΦ : Α. Τμήμα Περιβάλλοντος και πολεοδομίας και συγκεκριμένα (παρ.α’) αρμοδιότητες γραφείου Πολεοδομίας. Β. Τμήμα Τεχνικών Υπηρεσιών: α. Αρμοδιότητες γραφείων Τεχνικών Έργων και Μελετών και  ε. Αρμοδιότητες γραφείου Προμηθειών, υλικού εξοπλισμού και υπηρεσιών).
 Επίσης τις  κατά τόπο αρμοδιότητες για τις Δ.Ε. Λάβδανης και Πωγωνιανής:
- Έχει την ευθύνη και μεριμνά για την επισκευή, την συντήρηση και την καλή λειτουργία των υδραυλικών έργων ύδρευσης, και των εγκαταστάσεων επεξεργασίας πόσιμου νερού (γεωτρήσεις, δίκτυο ύδρευσης, υδατοδεξαμενές, υδρόμετρα, χλωρίωση υδατοδεξαμενών, αναλύσεις νερού  κλπ) των Δ.Ε. ευθύνης του.
-Την τέλεση πολιτικών γάμων στις Δ.Ε. ευθύνης του
-Την εποπτεία των Δ.Ε. ευθύνης του σε συνεργασία με τους Προέδρους των Τοπικών Κοινοτήτων.
-Την υπογραφή εγγράφων, βεβαιώσεων, αποφάσεων, δικαιολογητικών και τις πράξεις που σχετίζονται με τις ανατιθέμενες καθ΄ ύλην αρμοδιότητες.
-Τη θεώρηση γνησίου υπογραφής, θεώρησης φωτοαντιγράφων, βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας και πιστοποιητικών συντήρησης εργαζομένων στο εξωτερικό.
-Τη συνεπικουρία, στον υπεύθυνο για το προσωπικό Αντιδήμαρχο, στη λειτουργία των Δημοτικών Υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στις Δ.Ε. ευθύνης του.
Ο κατά τόπους Αντιδήμαρχος είναι υπεύθυνος για το προσωπικό που μεταφέρεται στα όρια της ευθύνης του για την εκτέλεση συγκεκριμένου έργου/εργασιών. 
2) Ορίζει Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Σιούτη Μιχαήλ του Ιωάννη με αντιμισθία και του μεταβιβάζει:
Καθ΄  ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Οικονομικών – Διοικητικών Υπηρεσιών – Κοινωνικής Προστασίας
α. Θα έχει την εποπτεία και ευθύνη των αρμοδιοτήτων Διεύθυνσης Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών (άρθρο 10 του Ο.Ε.Υ. του Δήμου Πωγωνίου ΑΔΑ: ΨΡ9ΩΩ1Ω- 0ΒΦ)  και συγκεκριμένα:  Αρμοδιότητες Τμήματος Δημοτικής Κατάστασης, Ληξιαρχείου και Αλλοδαπών, Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού, Αρμοδιότητες Τμήματος Προϋπολογισμού και Λογιστηρίου,Αρμοδιότητες Τμήματος Εσόδων, Περιουσίας και Ταμείου, Αρμοδιότητες Τμήματος Κ.Ε.Π.
β. Επίσης τις αρμοδιότητες που απορρέουν από το Αυτοτελές Γραφείο Κοινωνικής Προστασίας (άρθρο 9 του Ο.Ε.Υ. του Δήμου Πωγωνίου  ΑΔΑ: ΨΡ9ΩΩ1Ω- 0ΒΦ και συγκεκριμένα: Αρμοδιότητες Σχεδιασμού/ Συντονισμού/Παρακολούθησης Κοινωνικών Πολιτικών, Αρμοδιότητες Εποπτείας και Ελέγχου, Αρμοδιότητες εφαρμογής κοινωνικών πολιτικών, Αρμοδιότητες Εφαρμογής Προγραμμάτων Κοινωνικής Προστασίας.
γ. Αρμοδιότητες τομέων Υγείας, πρόνοιας
δ.  Επίσης  την εποπτεία του προσωπικού των γραφείων Κ.Ε.Π. Δήμου Πωγωνίου.
Επίσης τις  κατά τόπο αρμοδιότητες για την Δ.Ε. Καλπακίου:
- Έχει την ευθύνη και μεριμνά για την επισκευή, την συντήρηση και την καλή λειτουργία των υδραυλικών έργων ύδρευσης, και των εγκαταστάσεων επεξεργασίας πόσιμου νερού (γεωτρήσεις, δίκτυο ύδρευσης, υδατοδεξαμενές, υδρόμετρα, χλωρίωση υδατοδεξαμενών, αναλύσεις νερού  κλπ) της ΔΕ ευθύνης του.
-Την τέλεση πολιτικών γάμων στην δημοτική ενότητα ευθύνης του.
-Την εποπτεία της Δ.Ε.  ευθύνης του σε συνεργασία με τους Προέδρους των Τοπικών Κοινοτήτων.
-Την υπογραφή εγγράφων, βεβαιώσεων, αποφάσεων, δικαιολογητικών και τις πράξεις που σχετίζονται με τις ανατιθέμενες καθ΄ ύλην αρμοδιότητες.
-Τη θεώρηση γνησίου υπογραφής, θεώρησης φωτοαντιγράφων, βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας και πιστοποιητικών συντήρησης εργαζομένων στο εξωτερικό.
-Τη συνεπικουρία, στον υπεύθυνο για το προσωπικό Αντιδήμαρχο, στη λειτουργία των Δημοτικών Υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη Δ.Ε ευθύνης του.
Ο κατά τόπους Αντιδήμαρχος είναι υπεύθυνος για το προσωπικό που μεταφέρεται στα όρια της ευθύνης του για την εκτέλεση συγκεκριμένου έργου/εργασιών. 
3)  Ορίζει Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. ΓΑΛΙΤΣΗ ΝΙΚΟΛΑΟ του Χριστοφόρου με αντιμισθία και του μεταβιβάζει:
Καθ΄ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης και Εμπορίου
α. Θα έχει την εποπτεία και ευθύνη του Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης (άρθρο 8 Ο.Ε.Υ. του Δήμου Πωγωνίου  ΑΔΑ: ΨΡ9ΩΩ1Ω- 0ΒΦ) και συγκεκριμένα Αρμοδιότητες Γραφείου Αγροτικής Παραγωγής και αρμοδιότητεςπρωτογενούς τομέα (Αγροτικής Ανάπτυξης, Γεωργίας, Κτηνοτροφίας, Αλιείας), Προστασίας και διαχείρισης δασών, δημοτικών και κοινοτικών καλλιεργητικών εκτάσεων, βοσκοτόπων & των υδάτινων πόρων.
β. Υπεύθυνος για θέματα άρδευσης
γ. Αρμοδιότητες Γραφείου Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων.
Επίσης τις  κατά τόπο αρμοδιότητες για την Δ.Ε. Δελβινακίου:
- Έχει την ευθύνη και μεριμνά για την επισκευή, την συντήρηση και την καλή λειτουργία των υδραυλικών έργων ύδρευσης, και των εγκαταστάσεων επεξεργασίας πόσιμου νερού (γεωτρήσεις, δίκτυο ύδρευσης, υδατοδεξαμενές, υδρόμετρα, χλωρίωση υδατοδεξαμενών, αναλύσεις νερού  κλπ) της ΔΕ ευθύνης του.
-Την τέλεση πολιτικών γάμων στην δημοτική ενότητα ευθύνης του.
-Την εποπτεία της Δ.Ε. ευθύνης του σε συνεργασία με τους Προέδρους των Τοπικών Κοινοτήτων.
-Την υπογραφή εγγράφων, βεβαιώσεων, αποφάσεων, δικαιολογητικών και τις πράξεις που σχετίζονται με τις ανατιθέμενες καθ΄ ύλην αρμοδιότητες.
-Τη θεώρηση γνησίου υπογραφής, θεώρησης φωτοαντιγράφων, βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας και πιστοποιητικών συντήρησης εργαζομένων στο εξωτερικό.
-Τη συνεπικουρία, στον υπεύθυνο για το προσωπικό Αντιδήμαρχο, στη λειτουργία των Δημοτικών Υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη Δ.Ε ευθύνης του.
Ο κατά τόπους Αντιδήμαρχος είναι υπεύθυνος για το προσωπικό που μεταφέρεται στα όρια της ευθύνης του για την εκτέλεση συγκεκριμένου έργου/εργασιών. 
4. Ορίζει Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Γκέγκα Κωσταντίνο του Βασιλείου με αντιμισθία και του μεταβιβάζει:
Καθ΄ ύλην τις αρμοδιότητες:
Πολιτικής προστασίας – Διαχείρισης μηχανημάτων
α. Θα έχει αρμοδιότητες που απορρέουν από το γραφείου  Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας  (άρθρο 11 του Ο.Ε.Υ. του Δήμου Πωγωνίου  ΑΔΑ: ΨΡ9ΩΩ1Ω- 0ΒΦ) και συγκεκριμένα: Αρμοδιότητες πολιτικής προστασίας για τη διατύπωση εισηγήσεων σχεδιασμού, το συντονισμό δράσεων για την πρόσληψη την αντιμετώπιση και αποκατάσταση των καταστροφών στην περιοχή του Δήμου.
Επίσης συντονίζει και συγκροτεί συνεργεία για πάσης φύσης εργασίες  σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες  και φροντίζει για την αποστολή του εργατικού/επιστημονικού ή άλλου δυναμικού και μηχανημάτων  στον χώρο όπου εκτελείται το έργο/εργασία.
β. Αρμοδιότητες  του γραφείου Διαχείρισης και συντήρησης οχημάτων και μηχανημάτων (άρθρο 11 του Ο.Ε.Υ. του Δήμου Πωγωνίου  ΑΔΑ: ΨΡ9ΩΩ1Ω- 0ΒΦ) και συγκριμένα:  Συντήρηση, επισκευή & επίβλεψη του μηχανολογικού – μεταφορικού εξοπλισμού και εποπτεία λειτουργίας του γραφείου κίνησης, εποπτεία και έγκριση προμηθειών ανταλλακτικών μηχανολογικού εξοπλισμού, εποπτεία και συντονισμό της Δημοτικής – αστικής συγκοινωνίας, χώρους στάθμευσης, κυκλοφοριακό.
Επίσης τις  κατά τόπο αρμοδιότητες για την Δ.Ε. Άνω Πωγωνίου:
- Έχει την ευθύνη και μεριμνά για την επισκευή, την συντήρηση και την καλή λειτουργία των υδραυλικών έργων ύδρευσης, και των εγκαταστάσεων επεξεργασίας πόσιμου νερού (γεωτρήσεις, δίκτυο ύδρευσης, υδατοδεξαμενές, υδρόμετρα, χλωρίωση υδατοδεξαμενών, αναλύσεις νερού  κλπ) της ΔΕ ευθύνης του.
-Την τέλεση πολιτικών γάμων στην δημοτική ενότητα ευθύνης του.
-Την εποπτεία της Δ.Ε. ευθύνης του σε συνεργασία με τους Προέδρους των Τοπικών Κοινοτήτων.
-Την υπογραφή εγγράφων, βεβαιώσεων, αποφάσεων, δικαιολογητικών και τις πράξεις που σχετίζονται με τις ανατιθέμενες καθ΄ ύλην αρμοδιότητες.
-Τη θεώρηση γνησίου υπογραφής, θεώρησης φωτοαντιγράφων, βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας και πιστοποιητικών συντήρησης εργαζομένων στο εξωτερικό.
-Τη συνεπικουρία, στον υπεύθυνο για το προσωπικό Αντιδήμαρχο, στη λειτουργία των Δημοτικών Υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη Δ.Ε ευθύνης του.
Ο κατά τόπους Αντιδήμαρχος είναι υπεύθυνος για το προσωπικό που μεταφέρεται στα όρια της ευθύνης του για την εκτέλεση συγκεκριμένου έργου/εργασιών. 
5. Ορίζει Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Φωτίου Αθανάσιο του Κωνσταντίνου, με αντιμισθία και του μεταβιβάζει:
Καθ΄ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Καθαριότητας, Ανακύκλωσης &  Φωτισμού
Θα έχει την εποπτεία και ευθύνη των αρμοδιοτήτων του άρθρου 11 Ο.Ε.Υ. του Δήμου Πωγωνίου  (ΑΔΑ: ΨΡ9ΩΩ1Ω- 0ΒΦ) και συγκεκριμένα τα:
Β. Αρμοδιότητες  που απορρέουν από το τμήμα Περιβάλλοντος και Πολιτικής προστασίας του ΟΕΥ και συγκεκριμένα:
α. Σχεδιάζει, προγραμματίζει, εισηγείται και μεριμνά για την εφαρμογή πολιτικών, προγραμμάτων, δράσεων και μέτρων για την προστασία και αναβάθμιση του περιβάλλοντος στη περιοχή του Δήμου. Μεριμνά για τη δημιουργία και καλή λειτουργία μηχανισμών και συστημάτων για την αποκομιδή και διαχείριση των αποβλήτων. Στο πλαίσιο αυτό μεριμνά για: την διαχείριση, σύμφωνα με τον αντίστοιχο σχεδιασμό που καταρτίζεται από την Περιφέρεια, των στερεών αποβλήτων σε επίπεδο προσωρινής αποθήκευσης, μεταφόρτωσης, επεξεργασίας, ανακύκλωσης και εν γένει αξιοποίησης, διάθεσης λειτουργίας σχετικών εγκαταστάσεων, κατασκευής μονάδων επεξεργασίας και αξιοποίησης, την κατασκευή και διαχείριση συστημάτων αποχέτευσης και βιολογικού καθαρισμού, σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου
β. Μεριμνά για  την εφαρμογή συστημάτων εναλλακτικής διαχείρισης των αστικών στερεών αποβλήτων στην περιοχή του Δήμου (συστήματα και προγράμματα ανακύκλωσης).
γ. Αρμοδιότητες διαχείρισης κοιμητηρίων
δ. Αρμοδιότητες διαχείρισης Δημοτικών Σφαγείων,
ε. Αρμοδιότητες γραφείου καθαριότητας και ανακύκλωσης
στ. Αρμοδιότητες αποκομιδής απορριμμάτων και ανακυκλώσιμων υλικών.
ζ. Από το Τμήμα Τεχνικών Υπηρεσιών, (άρθρο 11 του ΟΕΥ) τις αρμοδιότητες του Γραφείου Ηλεκτρομηχανολογικών έργων και συγκοινωνιών.
Επίσης τις  κατά τόπο αρμοδιότητες για την Δ.Ε. Άνω Καλαμά:
- Έχει την ευθύνη και μεριμνά για την επισκευή, την συντήρηση και την καλή λειτουργία των υδραυλικών έργων ύδρευσης, και των εγκαταστάσεων επεξεργασίας πόσιμου νερού (γεωτρήσεις, δίκτυο ύδρευσης, υδατοδεξαμενές, υδρόμετρα, χλωρίωση υδατοδεξαμενών, αναλύσεις νερού  κλπ) της ΔΕ ευθύνης του.
-Την τέλεση πολιτικών γάμων στην δημοτική ενότητα ευθύνης του.
-Την εποπτεία της Δ.Ε. ευθύνης του σε συνεργασία με τους Προέδρους των Τοπικών Κοινοτήτων.
-Την υπογραφή εγγράφων, βεβαιώσεων, αποφάσεων, δικαιολογητικών και τις πράξεις που σχετίζονται με τις ανατιθέμενες καθ΄ ύλην αρμοδιότητες.
-Τη θεώρηση γνησίου υπογραφής, θεώρησης φωτοαντιγράφων, βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας και πιστοποιητικών συντήρησης εργαζομένων στο εξωτερικό.
-Τη συνεπικουρία, στον υπεύθυνο για το προσωπικό Αντιδήμαρχο, στη λειτουργία των Δημοτικών Υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη Δ.Ε ευθύνης του.
Ο κατά τόπους Αντιδήμαρχος είναι υπεύθυνος για το προσωπικό που μεταφέρεται στα όρια της ευθύνης του για την εκτέλεση συγκεκριμένου έργου/εργασιών. 
Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν µπορούν να εκλεγούν µέλη του προεδρείου του δηµοτικού συµβουλίου.
Η ανάκληση αντιδηµάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή µετά την πάροδο έξι (6) µηνών από τον ορισµό του, µε ειδικά αιτιολογηµένη απόφαση του Δηµάρχου, για λόγους που ανάγονται στην άσκηση των καθηκόντων του.
             Β. Αναπλήρωση Δημάρχου/Αντιδημάρχων
1.  Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των ανωτέρω Αντιδημάρχων τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.
2.  Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Σιούτης Μιχαήλ του Ιωάννη που αναπληρώνει το Δήμαρχο  .
3. Τις καθ΄υλην αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Κουκουλάρη Στυλιανού όταν απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Φωτίου Αθανάσιος.
4.  Τις καθ΄ ύλην αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Φωτίου Αθανασίου όταν απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Κουκουλάρης Στυλιανός.
5. Τις καθ΄ύλην και κατά τόπον αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Γαλίτση Νικόλαου όταν απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Γκέγκας Κωνσταντίνος.
6.  Τις καθ΄ ύλην και κατά τόπον αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Γκέγκα Κωνσταντίνου όταν απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Γαλίτσης Νίκολαος.
7.  Τις καθ΄ ύλην αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Σιούτη Μιχαήλ όταν απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί ο Δήμαρχος κ. Καψάλης Κωσταντίνος.
Γ.  Η παρούσα απόφαση να δημοσιευτεί σε μια ημερήσια εφημερίδα του νομού και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα, στον πίνακα ανακοινώσεων του Δήμου και στο πρόγραμμα «Διαύγεια».

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΩΓΩΝΙΟΥ

ΚΑΨΑΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ