Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011

Nielsen:Οκτώ στους 10 Eλληνες έβαλαν φρένο στις αγορές ρούχων και τη διασκέδαση


Τα συμπεράσματα αυτά προκύπτουν από την τελευταία έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης της Nielsen, βάσει της οποίας στην Ελλάδα σημειώθηκε μία από τις μεγαλύτερες πτώσεις του σχετικού δείκτη, οδηγώντας τη χώρα στο χαμηλότερο ιστορικά ποσοστό της. Στην Ελλάδα ο δείκτης Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης έκανε βουτιά 9 μονάδων και έπεσε για πρώτη φορά στις 48, οδηγώντας τη χώρα στις τρεις τελευταίες θέσεις της παγκόσμιας κατάταξης. Από τα πλέον ανησυχητικά στοιχεία είναι πως η συντριπτική πλειονότητα των Ελλήνων (83%) δεν θεωρεί πως η χώρα θα καταφέρει να βγει από την ύφεση μέσα στο 2011.
Στην Ευρώπη ένας στους πέντε καταναλωτές δηλώνει πως δεν του περισσεύουν καθόλου χρήματα, ενώ στην Ελλάδα το ποσοστό είναι ακόμα χειρότερο, καθώς ένας στους τέσσερις αναφέρει πως δεν του απομένουν έσοδα. Η Οικονομία παραμένει η μεγαλύτερη ανησυχία των Ελλήνων, με ποσοστό που είναι το υψηλότερο στην Ευρώπη (40%), ενώ το 34% δηλώνει πως με τα χρήματα που του περισσεύουν ξεπληρώνει δάνεια, πιστωτικές και χρέη, όταν το μέσο ευρωπαϊκό ποσοστό βρίσκεται στο 26%.
Τέλος, εννέα στους δέκα Ελληνες αναφέρουν πως έχουν κάνει περικοπές στα έξοδά τους, όταν μόλις 6 στους 10 Ευρωπαίους δηλώνουν το ίδιο. Η συντριπτική πλειονότητα των Ελλήνων έχει μειώσει τα χρήματα που δαπανά για την αγορά νέων ρούχων (81%) και για τη διασκέδαση εκτός σπιτιού (80%), ενώ 64 στους 100 έχουν στραφεί σε φθηνότερα προϊόντα.